به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از پایگاه خبری پلیس،فرمانده انتظامی استان از کشف سه محموله کالای قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال و دستگیری سه قاچاقچی در ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” خبر داد .سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : ماموران مستقر در ایستگاه ایست […]

به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از پایگاه خبری پلیس،فرمانده انتظامی استان از کشف سه محموله کالای قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال و دستگیری سه قاچاقچی در ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” خبر داد .
سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری از این ایستگاه به سه دستگاه تریلر مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: این خودروها مورد بازرسی قرار گرفتند که سه محموله ظروف آشپزخانه به ارزش دو میلیارد ، پوشاک به ارزش سه میلیارد و کیف وکفش قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال فاقد هر گونه مدارک مثبت گمرکی کشف شد.

سردار آقاخانی در مجموع ارزش این کالاها را هفت میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت : در این خصوص سه دستگاه تریلرتوقیف ، سه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربات جبران ناپذیری وارد می کند که نیروی انتظامی با این افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد
این خبر را با دوستان در تلگرام به اشتراک بگذارید