تو نمونه کامل یک بسیجی تمار عیار طبق نظر امام خامنه ای عزیز بودی یعنی: غیور، سالم، نسبت به دوست رئوف، نسبت به دشمن دین سخت گیر؛ از مرگ بی هراس، نسبت به دستور فرمانده ای که می داند به امام وصل است، سر از پا نشناخته.

به گزارش صدای برخوار به نقل از پایگاه خبری احوال نیوز ، تو نمونه کامل یک بسیجی تمار عیار طبق نظر امام خامنه ای عزیز بودی یعنی: غیور،  سالم، نسبت به دوست رئوف، نسبت به دشمن دین سخت گیر؛ از مرگ بی هراس، نسبت به دستور فرمانده ای که می داند به امام وصل است، سر از پا نشناخته.

حاج قاسم عزیز: وقتی به توان و نیرومندی ات در صحنه های ۸ سال دفاع مقدس و مبارزه با داعش ملعو۷ن می نگرم ناخودآگاه تو را مشمول استجابت بخشی از دعای سیفی صغیر در حق شما با این مضمون می بینم. “خدایا ظاهر وتنم را در انجام آنچه رضای توست نیرومندساز”(مفاتیح الجنان؛ص۸۲).

سردار جان ها: وقتی به اشک ها و چهره ی منورتو در رثای ائمه معصومین (ع)و خاصه حضرت زهرا (س) در ایام فاطمیه می نگرم، ناخواسته از خدا می خواهم که ادامه این دعا را به مانند استجابتش در حق شما ، نصیب و روزی ام نماید که “خدایا قلبم وباطن ذاتم را به معرفتت بر راههای سلوک به سوی خویش روشن گردان”(مفاتیح الجنان؛ص۸۲).

الگوی ملت: وقتی به ظاهر آراسته ات چشم می دوزم تو را الگو و سرمشق این حدیث می بینم که پیامبر اسلام(ص) فرمودند: ای مومنان: برای حضور در میان برادران دینی، لباستان آراسته و لوازم خود را به اصلاح آرید به گونه ای که در میان مردم مانند خالی نمودار و برجسته باشید، زیرا خدا زشتی نمایی را دوست ندارد(مفاتیح الحیات،ص۱۶۱).

سردار با بصیرت: وقتی انگشترت را در دست هنگام شهادت دیدم فهمیدم این سند زنده ایمان بالای توست چرا که امام حسن عسگری (ع) به دست کردن انگشتر را نشانه ایمان معرفی می کند و می فرماید: پنج چیز از نشانه های مومن است:خواندن ۵۱ رکعت نمازواجب و نافله؛زیارت اربعین؛ انگشتر در دست راست کردن،پیشانی برخاک ساییدن و بلندگفتن بسم الله الرحمن الرحیم(روضه الواعظین و بصیره المتعظین؛ج۱؛ص۲۵۱).

عاشق خدمت: وقتی به خدمات تو به مردم سیل زده و زلزله زده و مناطق محروم فکر می کنم درود و سلام برتو می فرستم که طبق روایت معصومین علیهم السلام با برآوردن حاجات مردم؛ بالاترین ثواب ها را حتی از ثواب نماز شب و روزه های مستحبی؛حج وحتی جهاد برای آخرتت کسب کردی، چرا که معصوم علیه السلام می فرماید:برآوردن حاجت مردم مساوی است با ۷۰ حج مقبول(بحارالانوار؛ج۷۴؛ص۲۸۵).

ای یار و ای یاورمردم: وقتی به ارتباط نزدیک ودلی تو با مردم پی بردم راز آن را در حفظ حرمت آنها در روابط پیدا کردم و این حدیث را در ذهنم مجسم و تورا مصداق عملی این حدیث یافتم که امام علی علیه السلام می فرماید: مومن از جهت شخصیت و احترام نزد خدا از ملک مقرب، مقرب تر است(بحارالانوار،ج۴۱؛ص۷۲).

حاج قاسم دلاور: تو نمونه کامل یک بسیجی تمار عیار طبق نظر امام خامنه ای عزیز بودی یعنی: غیور، سالم، نسبت به دوست رئوف، نسبت به دشمن دین سخت گیر؛ از مرگ بی هراس، نسبت به دستور فرمانده ای که می داند به امام وصل است، سر از پا نشناخته و ارزش ها و زیبایی های زندگی و عیاشی و خیابان گردی و آب خنک تابستان و کرسی گرم زمستان برایش بی مفهوم(بیانات رهبری در دیدار با پاسداران؛ ۱۳۹۰).

و در یک کلام سیدالشهدای مدافعان حرم: خوشا به سعادتت که با تهذیب عملی ات و تلاش خالصانه ات به فیض عظیم شهادت و آرزوی دیرینه ات رسیدی و مصداق واقعی آیه شریفه ۹ در سوره مبارکه شمس گردیدی که خداوند متعال فرمود:( هرکس نفس خود را پاک گرداند؛ قطعا رستگارشد).

سردار امت اسلام: مطمئن باش راهت را با قطرات خونمان مشتاقانه ادامه خواهیم داد و از تو می خواهیم که ما را مشمول دعاهای خیر و شفاعت خود گردانی و از خدا می خواهیم که توفیق خدمت خالصانه و عاشقانه به ملت ایران و امت اسلامی را نصیب ما و مسئولان نظام اسلامی نماید. ان شاءالله.

سرهنگ حسن میرحیدری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار