رئيس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه مشاغل خانگی متعددی در برخوار برگزار شد ،گفت:اولویت برای پرداخت وام مشاغل خانگی حضور افراد در نمایشگاه های مشاغل خانگی بوده است.

به گزارش صدای برخوار ؛ رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه مشاغل خانگی متعددی در برخوار برگزار شد ،گفت:اولویت برای پرداخت وام مشاغل خانگی حضور افراد در نمایشگاه های مشاغل خانگی بوده است.
منیره عامری در نشست خبری با اصحاب رسانه، تصریح کرد: امسال به ۱۰۰ نفر در برخوار وام مشاغل خانگی به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان با نرخ سود ۴ درصد پرداخت شد.
وی تصریح کرد :امسال ۳۰ مجوز مشاغل خانگی در برخوار صادر شده، افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به سایت «مشاغل خانگی» مدارک لازم را بارگزاری کرده و نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی برخواربا اشاره به اینکه برخوار دارای کمترین نرخ بیکاری است، عنوان کرد؛طبق آخرین آمار رسمی که در سال ۱۳۹۸ اعلام شد؛ نرخ بیکاری در برخوار ۷/۲درصد است . ۶۰۰ فرصت شغلی در برخوار وجود دارد که افراد جویای کار می توانند از این فرصت های شغلی استفاده کنند .
وی با اشاره به اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در کشور گفت: این طرح در شهرستان برخوار نیز اجرا شد و ۴۰ فروشگاه در شهرستان برخوار به طرح کالا برگ الکترونیک متصل شدند و تمام شهرها و روستاهای شهرستان برخوار حداقل یک فروشگاه به این طرح متصل شده است ؛ همچنین فروشگاه های زنجیره ای به صورت خودکار به این طرح متصل شدند.
رئیس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی برخوار اظهار کرد:با اجرای این طرح ، افرادی که در دهک اول تا سوم قرار دارند به ازای خرید ۲۰۰ هزار تومان یعنی ۵۰ درصد یارانه ، ۱۲۰ هزار تومان افزایش یارانه به آن ها تعلق می گیرد .
عامری با اشاره به اعمال قانون برای به کارگیری اتباع غیرمجاز تصریح کرد: کارفرمایان متخلف در حوزه به کارگیری اتباع غیر مجاز جریمه شدند و برنامه جرایم اتباع غیر مجاز در برخوار۱۷۳ درصد تحقق یافت.

/انتهای پیام/