موفقیت در آزمون زبان MHLE را با گروه آزمون های زبان انگلیسی دکتر اباصلتیان رقم بزنید با گروه آزمون های زبان انگلیسی دکتر اباصلتیان و شرکت در آزمون زبان MSRT از آزمون دکترا جا نمون

به گزارش صدای برخوار ؛ در این پست قصد داریم قسمتی از خدمات پلتفرمvip  امتحان های ملی و بین المللی زبان انگلیسی کشور را به کاربران محترم سایت خود معرفی کنیم.

پلتفرمvipدکتر علی اباصلتیان به عنوان برند اول امتحان های زبان کشور و نامی آشنا برای داوطلبان امتحان های زبان دکتری می تواند تکیه گاهی مطمعن برای این متقاضیان باشد. پلتفرمvipدکتر علی اباصلتیان در ۱۴ چهارده امتحان ملی و بین المللی زبان خدمات متمایز و نابی به تمام متقاضیان در سطح کشور ارائه می کند. این امتحان های عبارتند از ای پی تی دانشگاه ازاد، ام اس ار تی ، تولیمو و ایلتس و تافل و ….
پیرو پیام و تماس های متعدد کاربران سایت به اطلاع میرساند، کاربران محترم سایت در خصوص مشاوره گرفتن از متخصصان مطرح کشوری عضو پلتفرمvipدکتر علی اباصلتیان در هریک از موضوعات آزمون های زبان انگلیسی زیر می توانند با شماره ۰۹۳۹۲۹۳۹۱۰۸ مشاوره امتحان های زبان پلتفرم دکتر علی اباصلتیان تماس بگیرند، و از تماس با سایت ما خودداری کنید و صرفا با شماره های ۰۹۳۸۷۷۰۸۰۲۵ یا ۰۹۳۹۲۹۳۹۱۰۸ و یا وب سایت www.ABASALTIAN.com مستقیما با متخصصان مربوطه ارتباط براقرار کنید

مدرک زبان IELTS به عنوان یکی از معتبرترین آزمون های زبان جهان شناخته می شود که نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان از اعتبار ویژه ای برخوردار است.

مدرک این آزمون از چنان اهمیتی برخوردار است که چندین و چند کاربرد داشته و از جانب کلیه سازمان ها و دانشگاه ها و موسسات جهانمعتبر محسوب می شود.

البته علاوه بر آزمون زبان IELTS آزمون های زبان معتبر دیگری نظیر تولیمو، تافل، ای پی تی و … نیز وجود دارند که هر کدام از سوی مراکز خاصی مورد تایید و دارای اعتبار هستند.
کاربرد های مدرک زبان IELTS
منظور از کاربرد مدرک زبان آیلتس در واقع امتیازاتی است که به واسطه ارائه این مدرک به مراکز مختلف می توان از آن ها بهره مند شد که برخی از این امتیازات عبارتند از:• مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان
• اشتغال در کشورهای انگلیسی زبان
• تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان
• تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه های ایران
• و …

انواع آزمون IELTS
این آزمون به شکل کلی در دو بخش اصلی برگزار می گردد امابه تازگی یک آزمون آیلتس به سبک جدید به دو بخش قبلی افزوده شده است.

• آکادمیک: مناسب آن دسته از افرادی است که خواهان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی یا بالاتر در یکی از موسسات آموزش عالی و دانشگاه ها بوده و یا اینکه قصد دارند در یک شرکت یا سازمان حرفه ای انگلیسی زبان به کار مشغول شوند.
• جنرال: این نوع از آزمون IELTS نیز مختص افراد غیردانشجو با تحصیلات کمتر بوده و برای مهاجرت شغلی یا حتی زندگی در کشورهای انگلیسی زبان نیز کاربرد دارد.
• لایف اسکیلز )جدید): این سبک از آزمون IELTS نیز برای دریافت ویزا و مهاجرت به آنتالیااعتبار و کاربرد دارد.
گروه آزمون های زبان انگلیسی دکتر اباصلتیان راه رسیدن به مدرک زبان IELTS را برای شما هموار می کند
تصور کنید شما یک ماجراجو هستید و می خواهید به قسمت اسرارآمیزی از یک جنگل زیبا برسید تا میوه جاودانگی که در آن جنگل است را صاحب شوید خب مشخص است که چون برای اولین بار پا به این جنگل می گذارید راه را بلد نیستید اما چون هدف شما ارزش بالایی دارد نباید از پا گذاشتن به این جنگل منصرف شوید یا اینکه بی گدار به آب بزنید پس بهترین راه، کمک‌ گرفتن از یک راهنما یا نقشه است.

از این شبیه سازی قصد داریم به این نتیجه برسیم که جنگل اسرار آمیز همان آزمون IELTSبوده و میوه جاودانگی نیز کسب مدرک این آزمون است، اساتید و مشاوران گروه آزمون های زبان انگلیسی دکتر اباصلتیان نیز در واقع راهنمای شما برای رسیدن به میوه جاودانگی هستند.

کافی است به مجموعه ما اعتماد کنید و نسخه های آزمایشی آزمون زبان IELTS را با ما سپری کنید و هوشمندانه ترین تصمیم زندگیتان را رقم بزنید.
از طریق راه های ارتباطی زیر می توانید با گروه آزمون های زبان انگلیسی دکتر اباصلتیان در تماس باشید:
۱٫ سایت www.Abasaltian.com
۲٫ تماس با یکی از شماره های:
a. 09392939108
b. 09387708025
چنانچه آگاهی و اطلاعات کافی پیرامون آزمون IELTS ندارید و یا اینکه می خواهید بیشتر و بهتر با خدمات مجموعه ما آشنا شوید می توانید از مشورت با مشاوران گروه آزمون های زبان انگلیسی دکتر اباصلتیان که به صورت رایگان به شما داوطلبان گرامی ارائه می شود بهره مند شوید.


امروزه ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی دغدغه بسیاری از افراد محصل، مهاجر و … است که از جمله این افراد می توان به دانشجویان مقطع تخصص در رشته پزشکی، داوطلبان تحصیل در دانشگاه ها و مراکز عالی در سرتاسر جهان که زبان تدریس آن ها انگلیسی است و حتی داوطلبانی که خواستار بورسیه رسمی دانشگاه های علوم پزشکی در سرتاسر جهان هستند اشاره کرد.
اما نکته حائز اهمیت این است که این افراد برای کسب این مدرک باید آزمون زبان مناسب و معتبری را انتخاب کنند که مدرک اخذ شده آزمون یاد شده مورد تایید دانشگاه محل تحصیل شان باشد.
با توجه به این موضوع لازم است که ابتدا از اعتبار آزمون انتخابی خود اطمینان حاصل نمایید و سپس نسبت به ثبت نام و شرکت در آن اقدام نمایید تا از صرف وقت، هزینه و … جلوگیری به عمل آورید و تلاش شما برای کسب مدرک بیهوده تلقی نگردد.
با توجه به ازدیاد و فراوانی آزمون های زبان و همچنین با عنایت به این موضوع که هر یک از دانشگاه ها تنها یک یا چند مورد از آزمون ها را معتبر می دانند لازم است پیش از اقدام عجولانه و ناآگاهانه ابتدا از لیست آزمون های مورد قبول دانشگاه محل تحصیل خود مطلع شوید.
برخی از آزمون های زبان معتبر عبارتند از:
۱٫ MHLE
۲٫ TOEFL
۳٫ MSRT
۴٫ TOEFL
۵٫ EPT
تفاوتی که کلیه این آزمون ها با یکدیگر دارند در مواردی مانند مدت زمان برگزاری آزمون، شرایط برگزاری، روتین تکرار، نمرات، اعلام نتایج و اعتبار مدرک خلاصه می شود.
از میان آزمون های ذکر شده، مدرک آزمون زبان MHLE تنها از جانب دانشگاه های علوم پزشکی و همچنین سازمان های زیرنظر وزارت بهداشت در داخل کشور معتبر تلقی شده و کسب نمره حداقلی ۵۰ درصد برای داوطلبان عادی، قبولی در این آزمون و کسب مدرک را برایشان به همراه خواهد داشت. به بیان دیگر چنانچه قصد ارائه مدرک به سایر ارگان ها و سازمان ها را دارید و یا اینکه می خواهید از مدرک زبان HMLE به عنوان جایگزین برای مدرک تافل یا آیلتس استفاده کنید باید بگوییم که این مدرک تنها برای ارائه به مراکز خاصی که عنوان کردیم دارای اعتبار است.

اعتبار مدرک فوق پس از صدور تنها ۲ سال بوده و فقط در این مدت ۲ ساله می توانید نسبت به ارائه و استفاده از آن اقدام‌ نمایید. در خصوص محل و نحوه برگزاری این آزمون نیز باید بگوییم که داوطلبان سالانه ۲ بار فرصت شرکت در این آزمون را پیدا می کنند که محل برگزاری آن نیز بر خلاف آزمون های تافل و آیلتس به مراکز خاصی نظیر تهران، شیراز، تبریز و اصفهان محدود می شود.
گروه آزمون های زبان انگلیسی دکتر اباصلتیان با بهره مندی از بهترین اساتید و مشاوران در زمینه آزمون MHLE پاسخگوی سوالات و درخواست های مختلف داوطلبان از جمله
• آشنایی با بخش های مختلف آزمون MHLE
• نمره لازم جهت پذیرش در آزمون و کسب مدرک
• شرایط لازم و قوانین مربوط به شرکت در آزمون MHLE
• منابع آزمون جهت مطالعه
• نحوه مطالعه صحیح برای موفقیت در آزمون MHLE
• تفاوت آزمون زبان MHLE نسبت به سایر آزمون های زبان
• و …
است.
لازم به ذکر است که کلیه مراحل مشاوره و پشتیبانی عوامل گروه آزمون های زبان دکتر اباصلتیان تنها منحصر به مرحله ثبت نام و پیش از آن نیست بلکه اساتید و مشاوران این مجموعه تا زمان قبولی تضمینی همراه شما عزیزان خواهند بود.
محتواهای آزمون زبان MHLE شامل موارد زیر هستند:
• ۳۰ سوال شنیداریشامل مکالمات کوتاه و بلند و لکچر
• ۳۰ سوال درک مطلب
• ۲۰ سوال واژگان
• ۲۰ سوال درک گرامر

راه های ارتباطی با مجموعه گروه آزمون های زبان  دکتر اباصلتیان

برای اینکه از خدمات مشاوره ای این مجموعه جهت شرکت در آزمون MHLE بهره مند شوید و کلیه ابهامات و سوالات شما پیرامون آزمون زبان MHLE و شرایط و نحوه اخذ مدرک و … رفع گردد می توانید از طریق راه های زیر در خواست مشاوره خود را ثبت نمایید تا متخصصین و مشاوران مرکز با شما تماس گرفته و سوالات شما پاسخ داده شود و راهنمایی های لازم نیز صورت گیرد.
• ثبت درخواست از طریق مراجعه به سایت www.abasaltian.com
• تماس با شماره های زیر:
o ۰۹۳۹۲۹۳۹۱۰۸
o ۰۹۳۸۷۷۰۸۰۲۵
همیشه بخاطر داشته باشید که تنها آموزش و تکرار و تمرین برای یادگیری کافی نیست بلکه یادگیری تکنیک ها و تلفیق آن با تکرار و تمرین است که فرایند یادگیری را تکمیل می سازد. گروه آزمون های زبان دکتر اباصلتیان با آموزش تکنیک های صحیح در پاسخ دهی به آزمون زبان MHLE در خدمت شماست.
داوطلبان ورود به دانشگاه های سراسری داخل کشور در مقطع دکتری برای اثبات مهارت زبان انگلیسیخود باید مدرک یکی آزمون های معتبر مانند تافل، آیلتس، ای پی تی، دولینگو، ام اس آر تی و … را اخذ کنندکه از بین این مدارک، یکی از آزمون ها و مدارکموردقبول این دانشگاه ها مدرک زبان MSRT است.
اما تنها کسب این مدرک کافی نیست بلکه نمره قبولی این آزمون برای دانشگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این نمره برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود برای مثال حداقل نمره قبولی برای داوطلبان دارای سهمیه شاهد و ایثارگری کسب نمره ۴۰ از ۱۰۰ بوده در صورتی که این نمره برای داوطلبان عادی نمره ۵۰ از ۱۰۰ است.
مدت اعتبار آزمون MSRT پس از تاریخ صدور به مدت ۲ سال بوده و برگزاری آن نیز تحتنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
در کسب مدرک زبان MSRT تشنه یادگیری باشید
اشتیاق شما برای شرکت در آزمون زبان MSRT همچون گلدانی نیست که بخواهید آن را با یک گل پر کنید بلکه باید این اشتیاق را همانند مشعلی تصور کنید که قصد شعله ور کردن و استفاده از نور آن را دارید.

روش ها و تکنیک های آموزشی گروه آزمون های زبان دکتر اباصلتیان در واقع جرقه و محرک روشن شدن این مشعل برای خروج شما از تاریکی جهل نسبت به یادگیری زبان انگلیسی است.
پس برای اینکه عطش خود نسبت به یادگیری را خاموش کنید باید مشعل آموزش را روشن کنید
برای کسب مدرک زبان MSRT به یادگیری خود جهت ببخشید
اینکه بخواهید برای شرکت در آزمون زبان MSRT یک مرکز آموزشی مناسب انتخاب کنید اولین قدم در جهت عملی کردن تصمیم شما برای کسب مدرک زبان است

اما توجه داشته باشید که به موازات این انتخاب باید هدف خود از این تصمیم را نیز پیوسته به خودتان یادآوری کنید که این همان جهت بخشی در فرآیند یادگیری است.

این جهت بخشی فرایند یادگیری را با اشتیاق همراه می سازد و باعث می شود که دیدگاه مان نسبت به این مسئله جدی باشد و در انجام ان سست نشویم.
اعتماد سازی گروه آزمون های زبان انگلیسی دکتر اباصلتیان
این مجموعه پیش از ثبت نام داوطلبان و شروع آموزش ها و برگزاری آزمون ها ابتدا برای اعتماد سازی اقدام به ارائه مشاوره رایگان به داوطلبان گرامی نموده است که در این مشاوره شما می توانید در خصوص صفر تا صد آزمون MSRT اطلاعات کسب کنید و شرایط خود را برای ثبت نام و ورود به این آزمون بسنجید.
برای دریافت مشاوره نیز می توانید به دو روش اقدام کنید:
• تماس تلفنی با شماره های زیر:
o 09392939108
o 09387708025
• مراجعه به سایت مجموعهبه نشانی www.Abasaltian.com

/انتهای پیام/