صدای برخوار ؛ عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به مسمومیت‌های رخ داده اخیر گفت: لازم است مسئولین مربوطه با ارائه سریع خبرهای دست اول از دامن زدن به دروغ‌ها و تهمت‌های رسانه‌های معاند جلوگیری کنند.

به گزارش صدای برخوار ؛ عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به مسمومیت‌های رخ داده اخیر گفت: لازم است مسئولین مربوطه با ارائه سریع خبرهای دست اول از دامن زدن به دروغ‌ها و تهمت‌های رسانه‌های معاند جلوگیری کنند.
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به مسمومیت‌های رخ داده در برخی مدارس کشور، گفت: مدتی است که تعدادی از مدارس دخترانه با مشکل مسمومیت دانش‌آموزان مواجه شدند، که دلایل این امر از سوی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در حال پی‌گیری و بررسی است.
نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این شرایط همه به حق به دنبال یافتن دلایل این اتفاقات و خواستار پاسخ قاطع مسئولین به سازمان دهندگان داخلی یا خارجی این حوادث تلخ هستند.
حاجی‌دلیگانی با اشاره به‌دامن‌زدن برخی شایعات تصریح کرد: لازم است از گمانه زنی‌ها و شایعاتی از جمله احتمال حملات بیوتروریستی و تروریستی و شبیه آن پرهیز شده و در عین حال با حفظ آرامش و کاهش التهابات به مسئولین فرصت بررسی و پاسخ قاطع داده شود.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی درست و به موقع بیان کرد: لازم است مسئولین مربوطه با ارائه سریع خبرهای دست اول از دامن زدن به دروغ‌ها و تهمت‌های رسانه‌های معاند جلوگیری کنند.

/انتهای پیام/