صدای برخوار ؛ رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارق سیستم صوتی خودروهای شهروندان در شهرستان بُرخوار و اعتراف متهم به ۲۸ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش صدای برخوار ؛ سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیستم صوتی خودروها به ویژه خودروهای پراید و پژو ۲۰۶ در شهرستان بُرخوار، در بررسی های تخصصی توسط کارآگاهان مشخص شد تمامی این خودروها که در خیابان ها و کوچه های خلوت و کم نور پارک شده و فاقد تجهیزات ایمنی و دزدگیر بودند با تخریب قفل و بعضاً خم کردن درب آنها مورد دستبرد قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی سرانجام هویت اصلی فردی که در این سرقت ها دست داشت به دست آمد و کارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در منزل خود دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود پس از مواجه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرده و به ۲۸ فقره سرقت اقرار کرد و انگیزه خود از این سرقت ها را بیکاری و اعتیاد شدیدش به مواد مخدر عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه از کشف ۳۲ دستگاه پخش مسروقه از مخفیگاه وی خبر داد و گفت: متهمان به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

/انتهای پیام/