به گزارش صدای برخوار؛ امام جمعه دولت آباد روز گذشته در خطبه دوم نماز جمعه در خصوص بدعهدی آمریکا و تصویب تحریم های جدید علیه ایران گفت: دو سال از تصویب برجام می گذرد و قرار بود طبق آن توافق تحریم ها برداشته شود و در مقابل آن هم ایران اقداماتی را انجام بدهد. جمهوری […]

به گزارش صدای برخوار؛ امام جمعه دولت آباد روز گذشته در خطبه دوم نماز جمعه در خصوص بدعهدی آمریکا و تصویب تحریم های جدید علیه ایران گفت: دو سال از تصویب برجام می گذرد و قرار بود طبق آن توافق تحریم ها برداشته شود و در مقابل آن هم ایران اقداماتی را انجام بدهد. جمهوری اسلامی همه تعهدات را عمل کرد و خود آن ها هم به این معترف هستند اما این روزها دیدید که تحریم های سخت تری علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین محمودآبادی افزود: متأسفانه علی رغم این که مقام معظم رهبری چند بار فرمودند ما به مذاکره کنندگان خودمان اعتماد داریم ولی به آمریکا اعتماد نداریم چون بدعهد هستند، دولت یازدهم به آمریکا اعتماد کرد، خوب گوش نکردند و ما متضرر شدیم و بدتر از آن یک سری از اسرار مملکت به دست آن ها افتاد.
وی متذکر شد: آمریکا با موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل دارد نه با جناح و شخص خاص؛ در غیر این صورت حداقل باید به خاطر روی کار آمدن جناح متمایل به آمریکا تحریم جدیدی اعمال نمی کرد.

محمودآبادی با اشاره به این که مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود، خاطرنشان کرد: برخی افرادی که به تأکیدات مقام معظم رهبری اعتنایی نکردند، دیگر بعد از این دو سال باید فهمیده باشند که آمریکا بدعهد است و نمی شود با او کنار آمد، بنا بر این راه حل تنها «مقاومت» است.
امام جمعه دولت آباد ادامه داد: در بحث فروپاشی شوروی سابق، گورباچف به غرب علاقه مند بود و آن ها هم با او در ظاهر می گفتند و می خندیدند ولی ریگان ضمن مذاکره با گورباچف برنامه ریزی دقیق داشت که اتحاد جماهیر شوروی را تجزیه کند و حتی جلسات مخفیانه با منتقدین گورباچف در شوروی تشکیل داد ولی بعد از گورباچف هم آمریکا به آن ها کمک نکرد چون هدفش این بود که ابرقدرت شرق را از بین ببرد و اشخاص برای او مهم نبودند.

این مسئول تصریح کرد: اوباما در کنگره آمریکا گفت من برنامه ریگان را می خواهم پیاده کنم ولی متأسفانه بعضی از مسئولان ما متوجه این اسم رمز نشدند.
وی در ادامه به آیه: « و لینصرنّ الله من ینصره» اشاره و اظهار کرد: طبق این آیه؛ خداوند کسی را که به او کمک کند حتما نصرت و پیروزی خواهد داد.
محمودآبادی تاکید کرد: تک تک افراد جامعه باید ببینیم وظیفه مان چیست؟ اگر تولید کننده هستیم باید ببینیم سرمایه مان را در کجا هزینه کنیم، اگر مصرف کننده هستیم باید جنس ایرانی بخریم تا چرخ تولید بچرخد؛ چرا که با این کار اقتصاد قوی می شود و با اقتصاد قوی دشمن هم هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.
انتهای پیام/چشم برخوار