صداای برخوار_امام جمعه دولت آباد گفت: مسئولین در دولت باید به خواست مردم شهرستان برخوار توجه کنند و مسیر را طوری طراحی کنند که در دراز مدت باعث بروز مشکلات برای مردم شهرستان برخوار نشود.

امام جمعه دولت آباد گفت: مسئولین در دولت باید به خواست مردم شهرستان برخوار توجه کنند و مسیر را طوری طراحی کنند که در دراز مدت باعث بروز مشکلات برای مردم شهرستان برخوار نشود.
به گزارش صدای برخوار ، حجت الاسلام حسین محمود آبادی در نماز جمعه این هفته افزود: دیروز جلسه مجمع مشورتی درمورد قطار سریع السیر باحضور جمعی از معتمدین شهر دولت آباد و نماینده شهرستان برگزار شد.
وی تصریح کرد: قطار سریع السیر یک پروژه ملی است و برای آسایش مردم است ولی طراحی باید طوری باشد که کمترین ضرر و مشکل را برای مردم داشته باشد، امیدوارم مسئولین به این خواسته مردم عمل نمایند.

امام جمعه دولت آباد در ادامه به ساخت واکسن ویروس کرونا در داخل کشور اشاره کرد و افزود: ساخت واکسن ویروس کرونا که بحمدالله در داخل کشور انجام شده است، افتخار دیگری است برای نظام اسلامی، که نشان داد در عرصه بهداشتی هم نظام قوی است و حرف برای گفتن دارد. دشمنان از طریق رسانه‌های خود ایران را در مقابله با این ویروس ناتوان می دیدند و حتی دارو هم به ما نمی دادند ولی بحمدالله با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت و توان داخلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد. کشور توانست واکسن تولید کند و یک موفقیت دیگر برای خود رقم بزند که جا دارد از دست اندرکاران آن تقدیر و تشکر به عمل آوریم.
امام جمعه دولت‌ آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده هستیم که به شما نمازگزاران تسلیت عرض می نمایم. یک سوال در ذهن همه شما هست که چه چیزی باعث شد حاج قاسم اینقدر محبوب شود و مردم داغدار او شوند. جواب را آیه شریفه داده است؛ «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا؛ قطعاً کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده اند، به زودی (خدای) رحمان برای آنان (در دل ها) محبتی قرار خواهد داد.»
محمود آباد بیان کرد: حاج قاسم از نظر اعتقادی و باور یک مؤمن کامل بود اعتقاد به وحدانیت خدا، رسالت رسول گرامی اسلام، ولایت و وصایت امیرالمومنین و اولاد طاهرینش را داشت، از نظر عمل صالح هم که پرونده های درخشان داشت، چهل سال جهاد و نبرد با دشمنان نظام اسلامی. تمامی اعمالش برای رضای خدا و با خلوص نیت بود، شخصیتی نبود که ظاهر سازی کند (ریا کند)، برای پست و مقام دنیا تلاش کند، بلکه هدفش نابودی ظلم و ظالم و نابودی نظام استکباری بود. با دشمن بسیار بزرگی مقابله کرد و اقداماتی هم که انجام داد خیلی مهم و بزرگ بود؛ ۱. دفاع از حرم های اهل بیت علیه السلام و دفاع از اصل اسلام ناب محمدی “صلی الله علیه و آله” ۲. توطئه و خواست دشمن این بود که اختلاف بین شیعه و سنی ایجاد شود و جنگ و خونریزی صورت بگیرد و توان و منابع انسانی مسلمانان از بین برود، که حاج قاسم در مقابل چنین طرحی ایستاد.
وی تصریح کرد:دشمنان مقابله او دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا بود که دشمن بسیار قوی و بزرگی بود، ولی حاج قاسم در مقابل آنها ایستاد و به واسطه همین ایمان و عمل صالح در دلها جای گرفت. در دل حضرت آقا هم جای داشت؛ در آخرین عاشورایی که با حضرت آقا بودند، حضرت آقا ایشان را در بغل گرفت و بوسید. حضرت آقا موقع شهادت ایشان بسیار گریه کردند. تشییع جنازه ای داشت که در دنیا بی نظیر بود. بحمدالله با رفتن این شهید بزرگوار اقدامات ایشان نه تنها تعطیل نشد بلکه با آمدن سردار قاآنی شدت هم گرفت، و رژیم صهیونیستی به نابودی نزدیک تر هم شده است، حملات سایبری به زیرساختهای آمریکا و رژیم صهیونیستی ضربه سنگینی بود که آنها هم متحمل شده اند. انشاالله هرچه زودتر شاهد نابودی نظام استکباری باشیم.

انتهای پیام/