صدای برخوار-امام جمعه دولت آباد گفت :ایران در مورد برجام چند سال صبر کرده است دیگر صبر نمی‌کند و از تعهدات خارج می شود که نتیجه آن قدرت چانه زنی دولت است. یعنی دولت با این قانون پشتوانه بهتری پیدا کرد که در مذاکرات قوی ‌تر عمل کند.

صدای برخوار-امام جمعه دولت آباد گفت :ایران در مورد برجام چند سال صبر کرده است دیگر صبر نمی‌کند و از تعهدات خارج می شود که نتیجه آن قدرت چانه زنی دولت است. یعنی دولت با این قانون پشتوانه بهتری پیدا کرد که در مذاکرات قوی ‌تر عمل کند.
به گزارش صدای برخوار، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین محمود آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: پنجم اسفند ماه پایان ضرب الاجل مجلس برای دولت بود که در صورتی که آمریکا تحریمها را بر ندارد دولت باید دسترسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به مراکز هسته ای قطع کند. نفس این اقدام مجلس اقدام بجا و خوبی است به علت اینکه اولاً ارکان ساختار سیاسی نظام، هرکدام وظایفی دارند و طبق تشخیص عمل می کنند. مجلس تشخیص داد که اینکار صورت بگیرد، تصویب کرد و دولت هم باید اجرا کند و مشخص شد که قوه مجریه به تنهایی نمی تواند تصمیم بگیرد و نظر مجلس هم باید باشد. ثانیاً، باعث شد آمریکا و اروپا بفهمند که اگر ایران در مورد برجام چند سال صبر کرده است دیگر صبر نمی‌کند و از تعهدات خارج می شود که نتیجه آن قدرت چانه زنی دولت است. یعنی دولت با این قانون پشتوانه بهتری پیدا کرد که در مذاکرات قوی ‌تر عمل کند. در روز پنجم اسفند ماه مدیرکل آژانس بین المللی با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران توافقی انجام دادند که اطلاعات دوربین ها به دست آژانس نرسد و ضبط شود، اگر آمریکا تحریمها را تا سه ماه دیگر برداشت، اطلاعات به آژانس داده میشود اگر برنداشت کلا اطلاعات پاک می‌شود و ایران تعهداتی که داده است را پای بند نخواهد بود. مجلس این اقدام دولت را خلاف مصوبه دانست و همین باعث اختلاف شد. حضرت آقا نکته ای را فرمودند که قانون مجلس، خوب است ولی نباید در مقابل دشمن چند صدائی باشد، این فرمایش بسیار تاثیرگذار بود و باعث شد که دولت و مجلس بیشتر توجه کنند که در مقابل دشمن چند صدائی نباشد. به هر صورت توجه داشته باشیم مدتی که داده شده است برای این است که آمریکا می گوید ایران به برجام برگردد تا ما هم برگردیم و تحریمها را برداریم ولی چون آنها بد عهده هستند ما راستی آزمائی می کنیم.
امام جمعه محترم در ادامه به تاکید مقام معظم رهبری بر خواندن نماز جعفر طیار به واسطه برگزار نشدن مراسم معنوی اعتکاف اشاره کردند و گفتند: حضرت آقا فرمودند: در این سه روز نماز جعفر طیار خوانده شود، نمازی است؛ با فضیلت زیاد که از جمله آنها آمرزش گناهان بزرگ و برآورده شدن حاجتها می باشد. سعی کنیم این نماز را بخوانیم و از آثار و برکات آن بهره مند شویم.
خطیب محترم جمعه در پایان فرمودند: در ایام البیض ماه رجب قراردادیم و فردا سالروز رحلت بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب کبری سلام الله علیها است که تسلیت عرض می نمایم و همچنین روز بجا آوردن اعمال ام داود است که سعی کنیم این اعمال را هر چه که می‌توانیم انجام دهیم. انجام این اعمال باعث آمرزش گناهان می شود و برکات فراوانی در زندگی فردی و اجتماعی ایجاد می شود.