به گزارش صدای برخوار؛به نقل از ایرنا، آیت الله ‘ سید یوسف طباطبایی نژاد ‘ در خطبه های نماز جمعه اصفهان افزود: مراسمی که برای یادبود شهید محسن حججی در نجف آباد و سیار نقاط کشور برگزار شد، اقدام ارزشمندی بود و این جوان هیجان خاصی را در کشور به وجود آورد.وی گفت: جای تعجب […]

به گزارش صدای برخوار؛به نقل از ایرنا، آیت الله ‘ سید یوسف طباطبایی نژاد ‘ در خطبه های نماز جمعه اصفهان افزود: مراسمی که برای یادبود شهید محسن حججی در نجف آباد و سیار نقاط کشور برگزار شد، اقدام ارزشمندی بود و این جوان هیجان خاصی را در کشور به وجود آورد.
وی گفت: جای تعجب است با وجود اینکه شهید مدافع حرم زیاد تقدیم اسلام و اهل بیت (ع) کرده ایم، ولی شهادت شهید حججی این هیجان را در کشور ایجاد کرد.
امام جمعه اصفهان بااشاره به استقبال بسیار خوب از والدین و همسر این شهید بزرگوار در مشهد افزود: مردم نیز با حضور در مراسم این شهید مدافع حرم، در حقیقت تنفر خود را از کفار اعلام کردند.
وی به حمایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از داعش و گروه های تکفیری اشاره کرد و گفت: در همین راستا کیسنجر سیاستمدار قدیمی آمریکا به ترامپ گفته است اگر می خواهی ایران در خاورمیانه نفوذ نداشته باشد باید داعش را حفظ کنی.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان اضافه کرد: در همین حادثه اخیر شهادت شهید حججی، آمریکا با حمله به نیروهای رزمنده مدافع حرم، راه را برای داعش باز کرده بود.
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: آمریکایی که ادعای تمدن و عاقل بودن را دارد، بصورت روشن و صریح دروغ می گوید و ایران را تروریست و مخالف حقوق بشر می داند ولی حتی یک بار نشده که بگوید صهیونیست ها و داعش ضد حقوق بشرند.
امام جمعه اصفهان با اشاره حضور برادر شهید حججی در نماز جمعه این هفته اصفهان اظهارکرد: این مصیبت با عظمت، تسلیت ندارد زیرا شهادت حججی یک مرگ با عظمت است.
وی با اشاره به برگزاری همایش آیت الله ابراهیم امینی از علمای بزرگ اصفهان و نجف آباد گفت: برگزاری این همایش، اقدام بسیار ارزشمندی بود که انجام شد زیرا آیت الله امینی تمام عمرش را فدای انقلاب و نظام کرد.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ گفت: این کودتا اولین باری بوده که آمریکایی ها به هدف خود در کشورمان دست یافتند و اکنون پس از سال ها اعتراف می کنند که در این کودتا نقش داشتند.
وی افزود: در حقیقت مصدق اشتباه کرد و فریب آمریکایی ها را خورد و ملت ایران از آن موقع تاکنون تجربه دشمنی آمریکا با ایران را دارند.
امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره به ماه ذی القعده که اولین ماه حرام است، گفت: در این ماه جنگ و خونریزی حرام است اما سعودی ها در این چند سال، با ادامه جنگ علیه ملت مظلوم یمین، حرمت این ماه را شکستند و به کشتار مردم یمن ادامه دادند.
وی همچنین با اشاره به کناره گیری ‘ مهدی جمالی نژاد’ شهردار اصفهان برای نامزدی این سمت در پنجمین دوره شورای اسلامی این کلانشهر، این اقدام را خوب ارزیابی کرد و گفت: ظاهرا ایشان فهمیده بود رای نمی آورد.
وی گفت: جمالی نژاد شهردار اصفهان بدون وابستگی به جریان های سیاسی چپ و راست به کار و تلاش فکر می کرد.
امام جمعه اصفهان اظهارکرد: از طرف خود و مردم اصفهان از جمالی نژاد بخاطر اقدام ها و تلاش های انجام شده در شهر طی ۲ سال تصدی ایشان بر شهرداری اصفهان تشکر می کنم.
انتهای پیام /ایرنا