به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن بابایی روز چهارشنبه در نشست خبری برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران افزود: ۱۰ گروه تبلیغی و جهادی از فردا (پنجشنبه) به مدت یک هفته در استان مستقرند و آماده برگزاری گفتمان های دینی در تمام مدارس استان هستند.وی با بیان […]

به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن بابایی روز چهارشنبه در نشست خبری برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران افزود: ۱۰ گروه تبلیغی و جهادی از فردا (پنجشنبه) به مدت یک هفته در استان مستقرند و آماده برگزاری گفتمان های دینی در تمام مدارس استان هستند.
وی با بیان اینکه تاکنون ۲۱۰ آموزشگاه استان برای این کار اعلام آمادگی کرده اند، افزود: این گروه تبلیغی و جهادی، آمادگی اعزام کارشناس و مبلغ به کلیه آموزشگاه ها را دارد.
حجت الاسلام بابایی گفت: کمیته تشکل های مردمی و هیات های مذهبی استان نیز برنامه های خود را از روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) شروع می کند و این برنامه ها به مدت ۱۰ روز تا سالروز شهادت حضرت رقیه(س) ادامه پیدا خواهد کرد.
وی افزود: ۱۶۰ مبلغ دینی از فردا به ۱۶۰ منطقه تبلیغی استان (مساجد و مراکز فرهنگی) اعزام خواهند شد و با محوریت خطبه امام سجاد(ع) در زمینه رسوایی بنی امیه، دشمن شناسی و استکبار ستیزی، سخنرانی خواهند کرد.
مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ۱۱۰ هیات انصار المهدی(هیات های دانش آموزی)نیز با محوریت ‘هیات دانش آموزی رب العالمین’ در شهرستان اصفهان برنامه های مختلفی را در این هفته برگزار خواهند کرد.
وی افزود: دیدار با خانواده های معزز شهدای دانش آموز و فراخوان نامه ای به دانش آموزان جهان اسلام با عنوان’من فهمیده ام’ از مهمترین این برنامه هاست.
بابایی گفت: مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان ابتدایی با عنوان’آمریکای کودک کُش’ در حاشیه راهپیمایی روز ۱۳ آبان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت توجه به فضای مجازی در عصر کنونی گفت: گروه و کانال ‘مرگ بر آمریکا’ در فضای مجازی راه اندازی شده و کلیه بیانیه های هیات های مذهبی و تشکل های دینی در این گروه، بارگذاری و به بحث و گفتگو گذاشته می شود.
مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در طول این دهه دو همایش تخصصی نیز با موضوع استکبارستیزی توسط هیات های مذهبی در شهرستان برخوار با عنوان’هیهات من الذله’ و در شهرستان خمینی شهر با عنوان ‘در مسیر کربلا’ برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر با محوریت دستگاه های اداری مرتبط با روحانیت در استان اصفهان تشکیل شده است، گفت: روحانیون استان اصفهان نیز بصورت متمرکز در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت خواهند کرد و در این دهه سه همایش تخصصی با موضوع دشمن شناسی و استکبار ستیزی برگزار خواهند کرد.