صدای برخوار-رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برخوار گفت:امشب بدون حضور مردم و از طریق بلنگوهای ۱۵ مسجد مراسم معنوی استغاثه به امام زمان(ع) در برخوار برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیم جعفری در گفت و گو با صدای برخوار افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس برای جلوگیری از تجمعات مردمی این مراسم بدون حضور مردم و تنها از طریق بلندگوها توسط ۱۵ مسجد محوری برخوار بعد از اذان مغرب وعشاء ساعت ۲۰ یک دعای استغاثه به امام زمان(ع)پخش می شود.

وی تصریح کرد: برنامه پویش لبیک یا مهدی (عج )از دیگر برنامه های امشب می باشد که در این پویش  مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر فراز بام‌ها ندای لبیک یا مهدی (عج) سر خواهند داد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برخوار بیان کرد:۱۴ هیات مذهبی فعال برخوار امشب و فردا شب با مضمون “برای نجات بشر دو قدم باقی است” به صورت چرخی به وسیله موتور و ماشین  با برافراشته کردن پرچم اقدام به توزیع بسته های شکلات می کنند.

جعفری با قدردانی از مشارکت فعال هیئت های مذهبی در پویش ملی در مبارزه با کرونا افزود: با حرکت‌های ارزشمند و جهادی هیئت‌های مذهبی ،خیرین و روحانیون شهرستان  نزدیک به یک میلیارد تومان در قالب‌های مختلف به این پویش کمک و مساعدت شد.

وی خاطرنشان کرد:از کمک های جمع آوری شده برای یک هزار و ۵۰۰ خانوار بسته های حمایتی ۳۰۰ هزار تومانی درنظر گرفته شده است ؛که این بسته ها به خانواده های نیازمند و مبتلا به کرونا ویروس که توسط ائمه جماعت و افراد سرشناس شناسایی می شوند تعلق می گیرد.

انتهای پیام/ طغیانی