صدای برخوار- کندی پروژه پارک سید محمد دولت آباد به بهانه های مختلفی از جمله شیوع  کرونا و منابع مالی برای مردم پذیرفتنی نیست.

به گزارش صدای برخوار،شورای شهر دولت آباد طی  پیامی؛ علت کندی پروژه پارک سیدمحمد را دلایلی مختلفی ،همچون شیوع کرونا دانستند که این دلایل برای مردم قابل قبول نیست .

نزدیک به پنج ماه از اجرای این پروژه می گذرد و فعالیت های کشور در زمینه های مختلف با رعایت پروتکل های بهداشتی درحال انجام است . تاخیر در اجرای پروژه های شهرداری  به بهانه کرونا پذرفتنی نیست.

بیش از پنج ماه برای پروژه ای همچون پارک سید محمد به منظور اقداماتی همچون تغییر در سیستم آبیاری،تغییر در سیستم روشنایی و تیر چراغ ها، جانمایی مناسب کاربری ها ،اصلاح آبنمای قدیم و ساخت آب نمای جدید زمان زیادی است.

شهرداردولت آباد نیز یکی از دلایل طولانی شدن پروژه را منابع مالی مطرح کرده است ؛چه بسا تورم و مشکلات مالی در کشور وجود دارد ؛ اما هنر مدیران این است که با روش ها و راه کارهای مختلف ، ابتکار عمل و جذب درآمد در راستای به سرانجام رساندن پروژه ها تلاش کنند.

با توجه به اظهارات شورای شهر ، در خصوص اهمیت خاص این پارک و نیاز به ایجاد تغییرات امیدواریم شورای شهر پیگیری لازم را در راستای تسریع دراتمام این پروژه انجام دهند.

انتهای پیام/طغیانی