صدای برخوار ؛ نماینده مردم شاهین شهر میمه و برخوار در نشست خبر با اصحبا رسانه عنوانکرد: اگر پروژه بلوار جانبازان در حوزه دولتی بود، تاکنون چندین مرتبه اعتبار گرفته بودیم و تکمیل شده بود، اما به دلیل اینکه در حوزه شهرداری اصفهان است و از حوزه دولت خارج است، این مشکلات فعلی به وجود آمده است.

به گزارش صدای برخوار ؛ حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور و هیئت دولت به اصفهان گفت: خوشبختانه در این سفر اتفاقات خوبی رقم خورد و حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان اصفهان تخصیص یافت. که امیدواریم درصد بالایی از این اعتبار بیشتر به صورت نقدی باشد.
وی افزود: از این اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به شهرستان شاهین شهر و میمه و حدود ۳۰۰ میلیارد تومان به شهرستان برخوار اختصاص یافت ، و هرشهرستانی که بیشتر مسائل را تبیین کند میتواند بهتر نیازهایش را به نتیجه میرساند.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به عدم تکمیل بلوار جانبازان دولت آباد پس از سالها گفت: اگر این پروژه در حوزه دولتی بود، تاکنون چندین مرتبه اعتبار گرفته بودیم و تکمیل شده بود، اما به دلیل اینکه در حوزه شهرداری اصفهان است و از حوزه دولت خارج است، این مشکلات فعلی به وجود آمده است.
حاجی دلیگانی افزود: تکمیل این پروژه و بهره برداری از بلوار جانبازان همیشه منوط به اراده و تصمیم شهرداری و شورای شهر اصفهان بوده است؛ البته با جلساتی که برگزار شده، ردیف بودجه ایجاد شد که سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان را متعهد شدند.
حاجی در ادامه افزود: تعهداتی وجود داشته اما هنوز هیچگونه عملیات فیزیکی برای تکمیل بلوار جانبازان صورت نگرفته است.
نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار همچنین با اشاره به انتصاب مدیر جدید شهرداری منطقه ۷ اصفهان اظهار داشت : امیدواریم با انتخاب مدیر جدید سرعت کار تکمیل و بهره برداری از بلوار جانبازان بیشتر شود.
وی همچنین درخصوص بیمارستان شهرستان برخوار گفت: در سفر رئیس جمهور به اصفهان اعتبار در نظر گرفته نشده بود اما در جلسه شورای اداری به آقای رئیس جمهور معترض شدم که یک شهرستانی با ۴۰ هزار جمعیت ۲ بیمارستان دارد اما شهرستان برخوار که ۱۵۰ هزار جمعیت دارد هنوز یک بیمارستان دولتی ندارد.
عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: ما در قالب ماده ۵۶، این موضوع دنبال کردیم و در نهایت ۱۲۰ میلیارد تومان از بانک ملی برای تکمیل بیمارستان تسهیلات گرفته شد.
حاجی دلیگانی در خصوص زمان اتمام پروژه عنوان کرد: امیدواریم اعتبارات به موقع اضافه شود تا بتوان تا سال آینده از این بیمارستان بهره براری شود.
نماینده شهرستانهای شاهین شهر ومیمه با اشاره به شعر خوانی تفرقه افکنانه معاون اجرایی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان اصفهان گفت: شعری که آقای مرتضوی خواند، شعر مناسبی نبود و البته پیش از خواندن آن شعر، صحبت های خوبی درباره اصفهان داشت و همه تعجب کرده بودند.
وی افزود: آقای مرتضوی اشتباه کرد و آقای رئیس جمهور هم در صحبت هایشان مشخص بود که از خواندن این شعر خوششان نیامده است.
ایشان با بیان اینکه مجلس این موضوع را دنبال می کند، تصریح کرد: نمایندگان قصد ادامه دار شدن این موضوع را ندارد و می خواهند به اصل مسئله که احیای زاینده رود است بپردازند.

/انتهای پیام/