به گزارش خبرنگار اجتماعی شمال اصفهان؛مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: بهزیستی برای خدمت رسانی و کمک به مددجویان نیازمند حمایت خیران است.سعید صادقی در آیین تودیع و معارفه رییس اداره بهزیستی شهرستان برخوار افزود: تشکیل کمیته خیران بهزیستی می تواند گام موثری برای جذب و توسعه مشارکت های مردمی باشد .وی گفت: امسال برای […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی شمال اصفهان؛مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: بهزیستی برای خدمت رسانی و کمک به مددجویان نیازمند حمایت خیران است.
سعید صادقی در آیین تودیع و معارفه رییس اداره بهزیستی شهرستان برخوار افزود: تشکیل کمیته خیران بهزیستی می تواند گام موثری برای جذب و توسعه مشارکت های مردمی باشد .
وی گفت: امسال برای شب عید با کمک خیران بیش از ۷۰ درصد از مددجویان نیازمند بهزیستی سبد معیشتی کالا به ارزش تقریبی حداقل۷۰۰ هزار ریال دریافت می کنند.
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان افزود: بیش از ۱۲۰ هزار معلول و ۱۰ هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی هستند و از خدمات بهزیستی در بخش های مشاوره، توانبخشی و غربالگری بینایی و شنوایی استفاده می کنند.
وی گفت: امسال بیش از پنج هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای معلولان استان اصفهان فراهم شده است و قرار است معلولان موفق در اشتغال زایی و کارآفرینی معرفی و تجلیل می شوند.
صادقی در ادامه شهرستان برخوار یکی از شهرستان های موفق، برتر و الگو در استان اصفهان نام برد و افزود: بهزیستی برای موفقیت در خدمت رسانی باید اعتماد و مشارکت عمومی را جلب کند .
وی افزود: از ۲۴ رییس اداره بهزیستی در استان اصفهان ۵ نفر زن هستند و این نشانه ی توانایی و توجه به حوزه زنان در بهزیستی است.
در این آیین رویا شجاعی به ریاست اداره بهزیستی برخوار معرفی و از خدمات و تلاشهای دو ساله محمد نیل برگی تجلیل شد.
شجاعی با ۱۵ سال سابقه پیش از این در اداره پذیرش بهزیستی استان اصفهان مشغول بوده و محمد نیل برگی قرار است به عنوان معاونت توانبخشی استان گلستان معرفی شود.
پیش از آیین تودیع و معارفه، فرماندار شهرستان برخوار در دیدار مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: جایگاه و اثرگذاری مسئولیت ها و خدمات بهزیستی در بخش های اجتماعی، توانبخشی، مشارکت و پیشگیری درخشان است و در بخش مشاوره و پیشگیری مقابله با آسیبهای اجتماعی است .
اسفندیار تاجمیری با اشاره سیاست های جاری دولت تدبیر و امید در بسترسازی و حمایت از حضور بانوان توانمند و واجد شرایط در مصادرمدیریتی، اظهار امیدواری کرد این انتصاب بتواند شروع خوبی برای حضور و بروز توانایی های مدیریتی جامعه بانوان در شهرستان برخوار باشد.

کمیته خیران در بهزیستی برخوار تشکیل می شود

.

کمیته خیران در بهزیستی برخوار تشکیل می شود

.

کمیته خیران در بهزیستی برخوار تشکیل می شود

.

کمیته خیران در بهزیستی برخوار تشکیل می شود

.

کمیته خیران در بهزیستی برخوار تشکیل می شود

/انتهای پیام/