صدای برخوار-فرماندار برخوار گفت:همچنان تلفات جانی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد و مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

صدای برخوار-فرماندار برخوار گفت:همچنان تلفات جانی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد و مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش صدای برخوار،عبدالله بنهری در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: در جریان عادی سازی و کم رنگ شدن بحث کرونا خطر جدی تری به وجود می آید ، همچنان تلفات جانی وجود دارد و اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند وضعیت نامناسب می شود و دوباره باید محدودیت اعمال شود.

وی با اشاره به بحث پساب شهرستان بیان کرد:با تصفیه ثانویه پساب می توان از آب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز، کشاورزی و مصارف صنعتی استفاده کرد.

فرماندار برخوار از همراهی مسئولان مربوطه برای سایت اداری اظهار نارضایتی کرد و گفت: امیداوریم با جلساتی که در چند هفته اخیر برگزاری شده فضای مناسب را برای سایت اداری مشخص کنیم.

بنهری اظهار داشت:نام گذاری سال جهش تولید باید مبنای عملکرد و برنامه ریزی تمام مدیران شهرستان قرار گیرد و یکی از مبنای ارزشابی آن ها خواهد بود.

فرماندار برخوار تاکید کرد: مسئولان ادارات باید روزهای دوشنبه در ادارات حضور داشته و هیچ مدیری حق مرخصی و شرکت در جلسه در این روز را ندارد زیرا دوشنبه ها روزملاقات مردمی است .

بنهری خاطرنشان کرد:دیدارهای مردمی در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان انجام می شود و مسئولان با نشستن پای صحبت مردم باعث اعتماد سازی و رضایت شهروندان از مسئولان می شود.

انتهای پیام/طغیانی