شمال اصفهان؛مسئول واحد بهداشت محیط شهرستان برخوار گفت: یک کارگاه تصفیه روغن های سوخته خوراکی در این شهرستان شناسایی شد.حمیدرضا فطن روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افراد سود جو در یک سوله در شهرک صنعتی دولت آباد روغن های سوخته خوراکی را از رستوران ها و فست فودها جمع آوری و […]

شمال اصفهان؛مسئول واحد بهداشت محیط شهرستان برخوار گفت: یک کارگاه تصفیه روغن های سوخته خوراکی در این شهرستان شناسایی شد.
حمیدرضا فطن روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افراد سود جو در یک سوله در شهرک صنعتی دولت آباد روغن های سوخته خوراکی را از رستوران ها و فست فودها جمع آوری و با بی توجهی به سلامت مردم ، تصفیه و دوباره وارد بازار می کردند.
وی گفت: در بازرسی گروه مهندسی واحد بهداشت این شهرستان، این کارگاه شناسایی و روغن های تولید شده توقیف و پرونده برای بررسی به مراجع قضایی ارسال شد.
مسئول واحد بهداشت محیط شهرستان برخوار با اشاره به اینکه شهر سین مرکز تولیدشیرینی در شهرستان برخوار است افزود: کارشناسان بهداشت شهرستان با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تولید زولبیا و بامیه در این شهر بر تولیدات شیرینی نظارت می کنند.
وی اظهار کرد: در صورت مشاهده تخلف و تولید شیرینی غیر بهداشتی در این کارگاه ها با متخلفان برخورد و پرونده آنان به مراجع قضایی تحویل داده می شود.
شهرستان برخوار با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.