صدای برخوار- مدتی است ، مردم شهر دولت آباد جویای اجرای پروژه جانبازان شده اند ؛ اما متاسفانه علی رغم نامه ها ،جلسات وصورت جلسات متعدد ، تاکنون اقدام عملیاتی برای اجرای این پروژه در حریم اصفهان انجام نشده است.

به گزارش صدای برخوار، با توجه به آمار تصادفات و تلفات جاده ای در بلوار امام خمینی و تردد خودرو های سنگین در این محدوده اجرای پروژه جانبازان برای مردم این شهر حائز اهمیت است بدین ترتیب شهرداری دولت آباد پس از توافق با اصفهان در اواخر سال ۹۸ عملیات اجرایی این پروژه را در حریم دولت آباد آغاز کرد.
از سال گذشته تا کنون شورای شهر دولت آباد با نامه نگاری های متعدد برای پیگیری صورت جلسات و تشکیل جلسه برای تسریع در روند اجرای این پروژه انجام دادند و نامه های متعددی به شهردار دولت آباد ، شهردار اصفهان ، استاندار اصفهان ،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مسئولان مربوطه در زمینه اجرای این پروژه ارسال کردند.
پروژه جانبازان در حریم دولت آباد بیش از۷۰ درصد پیشرفت داشته است اما متاسفانه علی رغم پیگیری ، جلسات و صورت جلسات متعدد در حریم اصفهان تا کنون هیچ اقدام عملیاتی انجام نشده است.
آخرین جلسه رسمی برای پیگیری پروژه جانبازان در تاریخ ۱۲مهر ماه با حضور نماینده برخوار در مجلس شورای اسلامی ، شهردار رئیس شورای شهر دولت آباد ،رئیس شورای شهر اصفهان در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد وگزینه سوم مسیر در شورای برنامه ریزی استان مصوب شده مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد ، شهرداری اصفهان نیز برای شناسایی مالکین اقدامات لازم را در زمینه آزادسازی مسیر و ارائه گزارش در این زمینه تا یک ماه آینده انجام دهد. همچنین پس از آن جلسه محمود معینی مسئول پیگیری پروژه های عمرانی دفتر نماینده برخوار در گفت و گو با رسانه ی برخوار گفت دفتر نماینده برخوار در مجلس شورای اسلامی پیگیری لازم را برای اجرای این پروژه در حریم اصفهان انجام می دهد و هر ماه یک جلسه برای اجرایی شدن این پروژه برگزار می شود اما پس از گذشت ۶ماه جلسه رسمی در این زمینه برگزار نشده است و صرفا چندین بازدید از پروژه انجام شده است.
نماینده مردم شاهین شهر میمه و برخوار در گفت و گو با صدای برخوار با اشاره به اینکه قسمتی ادامه بلوارجانبازان در حوزه شهرداری اصفهان است ، افزود: شهرستان برخوار دو پروژه مشترک بلوار جانبازان و میدان فرزانگان با شهرداری اصفهان دارد که برای میدان فرزانگان با پیمانکار قرار داد منعقد شده و برای کار اجرای آن نیز پیگیری میکنیم .
حسینعلی حاجی دلیگانی تصریح کرد: پروژه جانبازان نیز در ردیف اعتبارات بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان قرار گرفته است ، اعتبارات درنظر گرفته شده بسیار ناچیز و کافی نیست .
وی بابیان اینکه علت کندی اجرای این پروژه اختلاف نظر بر سر گزینه های عبور مسیر است ، ادامه داد: در هر مقطعی یکی از گزینه برای عبور مسیر تاکید شده و فعالیت این پروژه را با کندی مواجه کرده است ، ضروری است گزینه عبور مسیر قطعی ؛ تا کار عملیاتی آغاز شود، پنج شنبه هفته آینده نیز جلسه ای در شهرداری منطقه هفت برای ادامه پروژه بلوار جانبازان تشکیل می گردد.

رئیس شورای شهر دولت آباد گفت : از سال گذشته تا کنون مکاتبات متعدد برای اجرای پروژه جانبازان با شهردار دولت آباد، مسئولان شهرستان و استان انجام شده است و خوشبخانه در حریم دولت آباد این پروژه تا دو ماه آینده به اتمام می رسد .
محمد رضا حیدریان افزود: شهرداری وشورای شهر دولت آباد از تمام ظرفیت ها برای اجرای پروژه بلوار جانبازان استفاده کرده جدول گذاری و آسفالت بخشی از این پروژه انجام شده است اما اجرایی شدن ادامه بلوار جانبازان در حریم اصفهان نیاز به پیگیری مسئولان شهرستان دارد .

انتهای پیام /طغیانی