روز گذشته یک مورد حادثه گیر کردن دست پسر بچه یک و نیم ساله در چرخ گوشت واقع در محله دلیگان خورزوق برخوار، به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با توجه به اهمیت مورد بلافاصله اکیپ امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش صدای برخوار ؛ روز گذشته یک مورد حادثه گیر کردن دست پسر بچه یک و نیم ساله در چرخ گوشت واقع در محله دلیگان خورزوق برخوار، به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با توجه به اهمیت مورد بلافاصله اکیپ امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

پس از انتقال کودک به اتاق عمل تیم عملیاتی حاضر در بیمارستان در حضور پزشکان و با دستگاه مینی فرز و هیدرولیک مخصوص و با احتیاط کامل به برش و آزادسازی دست کودک اقدام کردند ولی علی رغم تلاش تیم پزشکی این حادثه دلخراش منجر به قطع شدن انگشتان این کودک خوزوقی شد.
یکی از پرسنل آتش نشانی ایستگاه شماره ۳ اصفهان علت این حادثه دلخراش را را بی احتیاطی والدین و بازیگوشی کودک یک و نیم ساله برخواری دانست و افزود: در زمان وقوع احتمالی چنین حوادثی والدین ضمن خونسردی و اطلاع سریع و دقیق حادثه به سازمان آتش نشانی خود به هیچ عنوان اقدام به جداسازی دست کودک نکنند و حتی‌المقدور در لحظات اولیه با حمل همان وسیله اقدام به انتقال حادثه دیده به مراکز درمانی کنند.
وی تاکید کرد: والدین، چرخ گوشت و دیگر لوازم برقی را در دسترس فرزندان خردسال قرار ندهند و برای اینکه دیگر شاهد چنین حوادث غم انگیزی نباشیم؛ هرگز کودکان خود را با چنین وسایل پر خطری تنها نگذاریم.
/انتهای پیام/صاحب نیوز