صدای برخوار ؛ مهندس معینی ریاست اداره برق شهرستان برخوار گفت بودجه و اعتبارات شهرستان در خصوص رفع مشکلات فقط از طریق تماس شهروندان با سامانه ۱۲۱ امکان پذیر میباشد.

بازدید نوروزی و ملاقات خبرنگار پایگاه خبری صدای برخوار  با ریاست اداره برق مهندس محمدرضا معینی و سرکار خانم عرب روابط عمومی اداره برق شهرستان برخوار.
ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی موفقیت برای همکارانشان ،صحبت هایی در خصوص تعاملات بیشتر با پایگاه خبری صدای برخوار بیان شد.
به گزارش صدای برخوار ؛ مهندس معینی ریاست اداره برق شهرستان برخوار؛ ضمن تبریک عید نوروز با بیان اینکه در خصوص مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند اعلام نمودند جهت پیگیری ، همشهریان گرامی حتما با شماره تلفن ۱۲۱ که بصورت گویا و ۲۴ ساعته است تماس و مشکل خود را بیان نمایند و بودجه و اعتبارات شهرستان در خصوص رفع مشکلات فقط از طریق تماس شهروندان با سامانه ۱۲۱ امکان پذیر میباشد.

وی با بیان اینکه روشنایی پیاده روها وظیفه شهرداری ها است افزود ؛ شهرداری ها می‌توانند با تعبیه پایه ثابت مشکل روشنایی محل را رفع نمایند و همچنین مشکلات شهری و کوچه ها نیز جزء وظایف ذاتی ما است و هرگونه حوادث برق را شهروندان می‌توانند طی تماس با سامانه ۱۲۱ اعلام نمایند و بلافاصله بعد از ثبت مشکل ، ماموران ما سریعا جهت رفع آن اقدام می‌نمایند.
در ادامه ایشان بیان نمودند یکسری تعاملات ویژه باید توسط شهرداری ها برقرار شود تا در خصوص خدمت رسانی ، مردم دچار سرگردانی نشوند و با شهردار محترم خورزوق دکتر هاشمی جلسه ای در این خصوص داشته اند که ان شاالله در سال جدید با سایر شهرداران جلسه ای برگزار و تعامل بیشتر در خصوص خدمت رسانی به مردم ارائه می‌گردد.

مهندس معینی در خصوص مشکل برق کانون مهد قرآن دلیگان قول همکاری و مساعدت تا ۲ یا ۳ هفته آینده را دادند

در ادامه ایشان نیز جلساتی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جناب سرهنگ خلیلی جهت پیشگیری از سرقت داشته اند فلذا با توجه به اینکه حوزه برقی شهرستان محدوده پل شهرک ولی عصر کاوه نیز می‌شود خبرنگار ما طی تماس با جانشین کلانتری ۱۹ جناب سرگرد عابدینی جهت تعاملات بیشتر و گشت زنی در محدوده ایشان نیز قول مساعدت و همکاری لازم را دادند‌
/انتهای پیام/رسول فرنگی