صدای برخوار-امام جمعه دولت آباد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث بیدار شدن مرد مسلمان منطقه شد و با تحولاتی که در طول این ۴۲ سال صورت گرفته است می بینیم که نه تنها موفق به اجرای برنامه خود نشدند، بلکه رژیم صهیونیستی الآن رو به شکست است.

صدای برخوار-امام جمعه دولت آباد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث بیدار شدن مرد مسلمان منطقه شد و با تحولاتی که در طول این ۴۲ سال صورت گرفته است می بینیم که نه تنها موفق به اجرای برنامه خود نشدند، بلکه رژیم صهیونیستی الآن رو به شکست است.
به گزارش صدای برخوار ، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین محمود آبادی در نماز جمعه این هفته شهرستان برخوار پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، ۱۲ بهمن ماه آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند و اظهار کرد: دهۀ فجر یک فرصت بسیار خوبی است که نظام اسلامی را ارزیابی کنیم، که چه اتفاقاتی در کشور افتاده است؟ آیا این انقلاب در ابعاد مختلف تاثیری در زندگی دنیا و آخرت مردم داشته است یا هیچ تأثیری نداشته است، یا به ضرر مردم بوده است؟
وی با اشاره به سخن مرحوم امام رحمه الله علیه فرمودند: «انقلاب ما انفجار نور بود.» تصریح کرد:اگر بخواهیم این جمله امام راحل را موشکافی کنیم می بینیم که واقعاً این انقلاب دگرگون کننده سرنوشت کشورهای اسلامی بود. برنامه اصلی دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی این بود که نقشه کشورهای مسلمان را تغییر بدهند، مسلمانان را از اعتقادات خود تهی شوند، برای یهود و صهیونیست یک مرکز جهانی درست کند و منابع کشورهای مسلمان و منطقه را از آن خود کنند.
امام جمعه دولت آباد بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث بیدار شدن مرد مسلمان منطقه شد و با تحولاتی که در طول این ۴۲ سال صورت گرفته است می بینیم که نه تنها موفق به اجرای برنامه خود نشدند، بلکه رژیم صهیونیستی الآن رو به شکست است.
حجت الاسلام و المسلمین محمود آبادی اظهارداشت:طرح های آمریکا در منطقه یکی بعد از دیگری با شکست مواجه شده است. از نظر داخلی هم ایران از یک کشور وابسته صرف، به یک کشور قدرتمند تبدیل شده است. مولفه های قدرت در کشور چه سیاسی، چه اقتصادی، چه نظامی هم بالا رفته است و قوی شده ایم. پس نتیجه می گیریم که اگرچه مشکلات اقتصادی داریم ولی بحمدالله کشور نسبت به نظام طاغوت بسیار پیشرفت کرده است و قوی شده است. پس ولقعاً انقلاب ما انفجار نور بود.
وی روز چهارشنبه ۲۰ جمادی الثانی، سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها، روز بزرگداشت مقام مادر و روز زن را تبریک گفت و ادامه داد: به این خاطر سالروز تولد حضرت زهرا سلام الله علیها را روز بزرگداشت مقام مادر و روز زن نامگذاری کرده اند؛ که زنان جامعه را متوجه یک الگوی واقعی بکنند.
امام جمعه دولت آباد اظهار داشت:متاسفانه فرهنگ غرب فرهنگ بی ‌بندوبار کردن افراد جامعه، فرهنگ بی حیایی، بی عفتی و ترویج فساد و فحشا میباشد که زنان و مردان جامعه را از اهداف بلند انسانی دور میکند و انسان را به همان زندگی حیوانی نزدیک می‌کند. به همین جهت این روز را روز زن نامیدند که زنان جامعه مسلمان آگاه شوند، بیدار شوند و به طرف الگوی کامل که همان حضرت زهرا سلام الله علیها می باشد بروند.
دفتر امام جمعه مرکز شهرستان برخوار (دولت آباد)

انتهای پیام/طغیانی