صدای برخوار ؛ رحمتی رییس اداره کتابخانه های عمومی برخوار پس از ۵سال و نیم خدمتگذاری موفق در برخوار ،رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اصفهان شد.

به گزارش صدای برخوار ؛ رحمتی رییس اداره کتابخانه های عمومی برخوار پس از ۵سال و نیم خدمتگذاری موفق در برخوار ،رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اصفهان شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی اصفهان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان برخوار و آیین تکریم و معارفه رییس اداره کتابخانه های عمومی برخوار گفت: وجود نگاه فرهنگی در مردم و مسئولان سبب رشد و توسعه حوزه فرهنگی می شود و این دیدگاه در شهرستان برخوار به خوبی مشاهده می شود.
امیر هلاکویی افزود: در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان اصفهان فعالیت های خوبی شده و شهرستان برخوار با ۱۱ کتابخانه عمومی و مشارکتی، بیش از ۱۲۰ هزار نسخه کتاب، ۸ هزار عضو کتابخانه دارد و ماهانه ۲۰ هزار نفر برای مطالعه ،امانت کتاب و شرکت در برنامه های فرهنگی کتابخانه ها شرکت می کنند .
وی گفت: شهرستان برخوار در ظرفیت و زیربنای کتابخانه ها از شهرستان های برتر استان اصفهان است و نیازمند حمایت مسئولان محلی برای راه اندازی کتابخانه مرکزی است.
در این آیین زهرا احمدی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی برخوارمعرفی و از تلاش های ۵ سال و شش ماهه حسین رحمتی تجلیل شد.

احمدی پیش از این در اداره کتابخانه های عمومی برخوار فعالیت می کرد رحمتی هم به عنوان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اصفهان معرفی شد.

/انتهای پیام/