صدای برخوار- عدم حضور برخواردرنمایشگاه ملی گردشگری اصفهان عملکرد ضعیف میراث فرهنگی برخوار را نمایان کرد.

به گزارش صدای برخوار، دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان از دیروز به مدت سه روز برگزار درحال برگزاری است.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در تاریخ ۲۹ خرداد ماه و در ساعت ۱۷ با حضور مقامات ارشد استان برگزار شد، در پل شهرستان برای بهره‌مندی گردشگران، فعالان گردشگری و علاقه مندان به این صنعت از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ در چهار سالن فعالیت خواهد داشت.

در این نمایشگاه ۴۹ شرکت گردشگری و خدمات پذیرایی مشارکت خواهند داشت که از این تعداد ۲۵ درصد در زمینه هتل و مراکز اقامتی، ۳ درصد در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی و هواپیمائی و ۵۲ درصد به سایر خدمات گردشگری اختصاص خواهد داشت.

مدیر اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در گفت و گوبا ایمنا هدف از برگزاری نمایشگاه ملی گردشگری در اصفهان یک رویدادسازی است و ما با رویدادسازی باید به توسعه گردشگری‌مان کمک کنیم.
اله‌یاری گفت: نکته دوم این است که ما باید فرصتی را ایجاد کنیم که بتواند هم بازار گردشگریِ ما را بهتر بشناساند و هم تبادل تجربیاتی بین فعالان صنعت گردشگری صورت بگیرد، یعنی نمایشگاه‌ها این فرصت را ایجاد می‌کنند که فعالان صنعت گردشگری شامل آژانس‌ها، هتل‌ها و تاسیسات گردشگری که در کشور در کنار هم قرار می‌گیرند و خارجی‌هایی که در کنار آنها قرار می‌گیرند به نوعی تجربیات هم را با یکدیگر مبادله کنند که البته نمایشگاه گردشگری اصفهان یک نمایشگاه ملی است یعنی عمده و پایه اصلی آن تاسیسات گردشگری داخل کشور است.

از سال گذشته تاکنون بخش خصوص برخوار در زمینه گردشگری فعالیت خوبی داشته ازجمله فعالیت های اساسی در این زمینه برگزاری تورهای برخوار گردی و افتتاح اقامت گاه بومی گردی می باشد.

لازم است که میراث فرهنگی برخوار فعالان صنعت گردشگری را در جریان امور دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان قرار می داد.

انتهای پیام /طغیانی