صدای برخوار-محفل جوان ایرانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در شهر دستگرد موسسه فرهنگی هنری ترنم برخوار( خانه تاریخی دایی زاده) برگزار شد. لیلا داوری مدیرمسئول موسسه فرهنگی-هنری ترنم برخوار در گفت و گو با صدای برخوار گفت:با توجه به زمانبر بودن ایجاد زیرساخت ها ،باید با استفاده از شرایط موجود موضوع نشاط اجتماعی را […]

صدای برخوار-محفل جوان ایرانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در شهر دستگرد موسسه فرهنگی هنری ترنم برخوار( خانه تاریخی دایی زاده) برگزار شد.

لیلا داوری مدیرمسئول موسسه فرهنگی-هنری ترنم برخوار در گفت و گو با صدای برخوار گفت:با توجه به زمانبر بودن ایجاد زیرساخت ها ،باید با استفاده از شرایط موجود موضوع نشاط اجتماعی را از طریق اجرای برنامه های شاد تقویت کرد.

وی افزود:موسسه فرهنگی و هنری ترنم برخوار با همکاری فعالین فرهنگی و هنرمندان به دنبال آن هستند ،تا با ایجاد یک فضای نشاط انگیز برای عموم مردم شهرستان فرهنگ غنی خانواده سنتی ایرانی را به کودکان و نوجوانان انتقال دهند.

مدیرمسئول موسسه فرهنگی -هنری ترنم برخوار تصریح کرد: محفل جوان ایرانی با حضور اقشار مختلف مردم جمعه برگزار شدو انجمن خوشنویسان این شهرستان اقدام به بداهه نویسی خوشنویسی کردند .

داوری تصریح کرد:در این محفل هنرمندان بخش کودک با اجرای تئاتر واستادان موسیقی آقای افشار پور و دایی زاده با اجرای موسیقی فضای نشاط آوری را در موسسه ایجادکردند.

وی تجیلیل از شان و منزلت فرهنگیان پیشکسوت را از دیگر برنامه های این محفل عنوان کرد و افزود:همزمان با هفته سلامت ،اتاق سلامت نیز برای اجرای طرح غربالگری و تست فشار خون در این موسسه مستقر شد .

مدیرمسئول موسسه فرهنگی-هنری ترنم برخوار خاطرنشان کرد:جمعه هفته آینده نیز کارگاه فوق برنامه ویژه کودکان برگزار می شود که در این کارگاه کلاس نقاشی کتابخوانی،قصه گویی و سفال برگزار می شود.

داوری گفت:علاقه مندان برای شرکت دراین کارگاه می توانند روز جمعه با مراجعه حضوری به موسسه فرهنگی- هنری ترنم برخوار ثبت نام کنند.

انتهای پیام/طغیانی