صدای برخوار ؛ قدردانی شورای اسلامی شهر دولت آباد از مردم شهرستان برخوار برای حضور در برنامه‌های عزاداری محرم و صفر و تبریک حلول ماه ربیع‌الاول

صدای برخوار ؛ قدردانی شورای اسلامی شهر دولت آباد از مردم شهرستان برخوار برای حضور در برنامه‌های عزاداری محرم و صفر و تبریک حلول ماه ربیع‌الاول

به گزارش صدای برخوار ؛ مردم شهرستان برخوار در ماه‌های محرم و صفر امسال همچون سال‌های گذشته، عشق و ارادت خود به خاندان رسول خدا (ص) را خالصانه به نمایش گذاشتند و عزاداری‌های مردم این دیار، صحنه‌های زیبای ارادت به بزرگ پرچمدار کربلا بود.

مردم این شهرستان مذهبی در طول این دو ماه ، در برگزاری مراسم‌های عزاداری و بزرگداشت واقعه عاشورا و ترویج مکتب عاشورا سنگ تمام گذاشتند.

برپایی مواکب عزاداری در داخل شهرستان و همچنین برپایی دو موکب بزرگ در کربلای معلی و خدمتگزاری به دهها هزار زائر سیدوسالار شهیدان و حضور هزاران عاشق این شهرستان در مراسم سیاسی عبادی اربعین در کشور عراق نشان دهنده ظرفیت های فوق العاده مردم شهرستان برخوار و اوج علاقه مردم این دیار و بیعت مجدد با سرور آزادگان عالم بوده و خواهد بود.

در این مدت، نیروی انتظامی شهرستان برخوار نیز در کنار وظایف ذاتی خود، اهتمام ویژه‌ای برای حفظ نظم و امنیت مراسم‌ها و ترافیک شهر علی الخصوص در بقاع متبرکه و دسته جات عزاداری داشت که شایسته تقدیر است.

تلاش همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم‌های عزاداری شایسته قدردانی است و امیدواریم اکنون که ماه ربیع‌الاول، فرا رسیده در برگزاری جشن‌های این ماه از جمله جشن میلاد پیامبر مکرم اسلام، حضرت محمد (ص) نیز همچون برگزاری مراسم‌های عزاداری اهل بیت (ع) کوشا باشیم.

تلاش هیئتهای مذهبی، بانیان روضه، تعزیه خوان ها، ارگانها و نهادها برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم عزاداری اهل بیت (ع) را نیز ارج می نهیم.
مردم شهرستان برخوار به طور قطع همانگونه که در برگزاری مراسم‌های عزاداری منحصر‌ به‌فرد بوده اند و آیین‌های آنها برای مردم جذاب است، در برگزاری مراسم شادی اهل بیت(ع) نیز با نشاط حضور خواهند داشت و در سرور و شادی خاندان عصمت و طهارت شرکت خواهند بود.

ناصر معینی
سخنگوی شورای اسلامی شهر دولت آباد