صدای برخوار ؛ شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار از خانواده شهیدان “مرتضی حیدریان و حسن طاهری” دیدار کرد.

به گزارش صدای برخوار ؛  شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار به همراه مفتخریان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، حسینی رئیس شورای شهر دولت آباد از خانواده شهیدان “مرتضی حیدریان و حسن طاهری” دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت: همه ما روزی با هر پست و منصبی از این دنیا می‌رویم، اما خوشا به حال آنانی که خداوند توفیق شهادت را بر آن‌ها نازل کرد. شهدا همه آن ویژگی‌هایی که یک انسان مومن و متدین باید داشته باشد را داشتند. خاطراتی که از آن‌ها بر جای مانده است باید در کتاب‌ها نگاشته شود تا برای نسل امروز و آینده کشور باقی بماند و بدانند چه کسانی مانع از سرشکستگی میهن اسلامی‌مان در برابر دشمنان شده‌اند.
دراین دیدار مفتخریان رئیس بنیادشهید نیز گفت: خانواده‌های شهدای عظیم‌الشان ما که امروز خاطرات شهدایشان را در هر محفلی نقل می‌کنند، سال‌هاست که رنج و سختی‌های زیادی را با صبر و بردباری پشت سر گذاشته‌اند. این شکیبایی آن‌ها بدون تردید مورد توجه درگاه الهی است.
وی افزود: شما خانواده های شهدا به این کشور خصوصا اسلام آبرو و عزت بخشیدید و ما مسئولین وظیفه داریم قدرشناس شما عزیزان باشیم.

/انتهای پیام/