عسگریان مسئول دارالمهدی دستگرد از فراخوان جمع آوری کمک های مردمی در ماه مبارک رمضان برای نیازمندان خبر داد.

به گزارش صدای برخوار ؛ عسگریان مسئول دارالمهدی دستگرد از فراخوان جمع آوری کمک های مردمی در ماه مبارک رمضان برای نیازمندان خبر داد.

عسگریان افزود: اگرچه برای ماه مبارک رمضان که ماه خدا خوانده می شود فواید بی شماری ذکر شده اما میل کمک به ایتام فقرا و نیازمندان از جلوه های زیبای این ماه است که اوج انجام این سنت های حسنه را در جامعه آشکار می سازد و چه بسا یکی از فواید روزه داری ایجاد رقت قلب نسبت به فقرا است که در ماههای دیگر کمتر می تواند خود را در وجود انسان آشکار سازد.

وی تصریح کرد: امسال ، سال اول اجرای این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان می باشد که دارالمهدی دستگرد در نظر دارد در طرحی با عنوان همیان مولا نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی از افراد خیر و داوطلب جهت کمک به خانواده های مستمند و بی بضاعت و تأمین بخشی از نیازهای آنان خدمت کند .
وی بیان کرد: با توجه به رسالت دارالمهدی بعنوان یک مجموعه فرهنگی در حوزه مهدویت این عمل نیک را بعنوان جزئی از وظایف منتظران ظهور دانسته و هر گونه کمک در این زمینه با نیت سلامتی و تعجیل ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف فرهنگسازی میشود

عسگریان مسئول دارالمهدی در پایان این گفتگو از عموم مردم نوع دوست شهر دستگرد خصوصا خیرین محترم درخواست کرد با ارسال کمک های خود ، در اجرای این امر خداپسندانه همراهی فرمایند.

محل جمع اوری کمک های مردمی در دفتر دارالمهدی واقع در طبقه فوقانی امامزاده ادهم علیه السلام

/انتهای پیام/شهاب ملایی