طلوع برخوار-اجتماع باشکوه مردم در مراسم معنوی اعتکاف به صورت متمرکز در مساجدی که سال گذشته بیشترین آمار معتکفین را داشته تاثیرگذاری بیشتری دارد. به گزارش طلوع برخوار،امسال به دلیل مصادف شدن مراسم معنوی اعتکاف با تعطیلات و دور دوم سفرهای نوروزی احتمالا تعداد شرکت کنندگان برای شرکت در این مراسم کاهش می یابد بنا براین […]

طلوع برخوار-اجتماع باشکوه مردم در مراسم معنوی اعتکاف به صورت متمرکز در مساجدی که سال گذشته بیشترین آمار معتکفین را داشته تاثیرگذاری بیشتری دارد.

به گزارش طلوع برخوار،امسال به دلیل مصادف شدن مراسم معنوی اعتکاف با تعطیلات و دور دوم سفرهای نوروزی احتمالا تعداد شرکت کنندگان برای شرکت در این مراسم کاهش می یابد بنا براین برگزاری متمرکز اعتکاف در مساجدی که سال گذشته بیشترین آمار معتکفین را داشتند به بهتر اجرا شدن برنامه های مراسم اعتکاف کمک می کند.

 سازمان تبلیغات اسلامی برخوار روز گذشته با حضور دستگاه‌های ذیربط و  رابطین اعتکاف در مساجد جلسه ای پیرامون برگزاری مراسم معنوی اعتکاف برگزار کرد.

در این جلسه تعدادی از مراکز برخواراز جمله مسجد جامع دولت آباد،مسجد صاحب الزمان(محله سرجوب)مسجد علی بن ابی طالب ،امامزاده ادهم دستگرد و دبیرستان اندیشه برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اعلام آمادگی نکردند در حالی که با توجه به آمار سال های گذشته این مساجد بیشترین آمار معتکفین را داشته است.

مسجد جامع دولت آباد،مسجد صاحب الزمان(مسجد سرجوب)مسجد علی بن ابی طالب در مرکز شهر دولت آباد قرار داردبنابراین می توان مراسم معنوی اعتکاف را در یکی از این مساجد به صورت متمرکز برگزار کرد.

اجرای برنامه های فرهنگی ،اعزام مبلغ،دعوت از سخنران ،روحانی از جمله برنامه های معنوی اعتکاف است که اگر این برنامه ها به صورت متمرکزبرگزار شودباعث هر چه بهتر شدن کیفیت این برنامه ها
می شود و همچنین مسئولان مربوطه را در خدمات رسانی بهتر یاری می کند.
انتهای پیام /طغیانی