شمال اصفهان؛شهردار اصفهان در پیامی به مناسبت روز صنایع دستی، این هنر را نشان دهنده ذوق و هنر مردم آن مرز و بوم دانست.به گزارش خبرگزاری ایمنا، متن این پیام به شرح زیر است:بسمه تعالی صنایع دستی به عنوان آیینه‌ای از خلاقیت مردمان، ریشه در فرهنگ، اندیشه و ابتکارات آن ملت دارد که می‌تواند ترسیم‌کننده […]

شمال اصفهان؛شهردار اصفهان در پیامی به مناسبت روز صنایع دستی، این هنر را نشان دهنده ذوق و هنر مردم آن مرز و بوم دانست.
به گزارش خبرگزاری ایمنا، متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
صنایع دستی به عنوان آیینه‌ای از خلاقیت مردمان، ریشه در فرهنگ، اندیشه و ابتکارات آن ملت دارد که می‌تواند ترسیم‌کننده ذوق و هنر آن مرز و بوم باشد.
گسترش و رونق صنایع دستی جلوه‌ای از توسعه پایدار و نگاه اقتصادی به آن، نگرشی عمیق به اقتصاد مقاومتی است. از طرف دیگر حمایت از صنایع دستی به عنوان وجهی از گفتمان جدید دانش‌محور شهر اصفهان از اولویت‌های دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی است.
بی‌شک برنامه‌های متعدد مدیریت شهری که با همیاری همه هنرمندان و فعالان این عرصه انجام خواهد شد، گامی موثر در جهت رونق هرچه بیشتر صنایع دستی خواهد بود.
پاسداشت این گوهر ارزشمند در اصفهان به عنوان شهر جهانی خلاق را در روز جهانی صنایع دستی برخود لازم می‌دانم و در این ماه مبارک از خداوند منان توفیقات روزافزون را برای هنرمندان این عرصه خواهانم.
شهردار اصفهان