به گزارش صدای برخوار ؛به نقل از صاحب نیوز؛ جلسه هماهنگی انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان برخوار صبح امروز با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و نمایندگان تشکل های مذهبی و نمایندگانی از ادارات شهرستان تشکیل شد. در این جلسه با توجه به برگزاری انتخابات به صورت سراسری در روز ۵ آبان ماه تصمیم گرفته […]

به گزارش صدای برخوار ؛به نقل از صاحب نیوز؛ جلسه هماهنگی انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان برخوار صبح امروز با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و نمایندگان تشکل های مذهبی و نمایندگانی از ادارات شهرستان تشکیل شد.

شرایط شرکت در انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان برخوار اعلام شد

در این جلسه با توجه به برگزاری انتخابات به صورت سراسری در روز ۵ آبان ماه تصمیم گرفته شد از طریق ستادهای نماز جمعه، شهرداری ها و هیئات مذهبی و… اطلاع رسانی لازم انجام شود و به دلیل این که این انتخابات اولین بار است که در سطح شهرستان برخوار برگزار می شود، تدابیر لازم به منظور شرکت همه اعضاء و کاندیداتوری واجدین شرایط در این انتخابات فراهم شود.
شرایط داوطلبان برای کاندیداتوری در شورای هیئات مذهبی نیز در این جلسه اعلام شد که شامل: رئیس هیات مذهبی بودن و داشتن مدرک دیپلم (افرادی که از سال های قبل در هیات ها عضو بوده و رئیس هیات بوده اند از شرط مدرک معاف هستند)، است.
/انتهای پیام/