به گزارش صدای برخوار ؛ سی و چهارمین یادواره ۷۷ شهید شهر دستگرد برخوار برگزار شد. فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه السلام در این آیین گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار از خودگذشتگی، فداکاری و بخصوص ایستادگی ملت ایران در مقابل هجمه های مختلف نظامی و اقتصادی دشمنان است. سردار علی […]

به گزارش صدای برخوار ؛ سی و چهارمین یادواره ۷۷ شهید شهر دستگرد برخوار برگزار شد.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین علیه السلام در این آیین گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار از خودگذشتگی، فداکاری و بخصوص ایستادگی ملت ایران در مقابل هجمه های مختلف نظامی و اقتصادی دشمنان است.
سردار علی فضلی افزود: یاد شهدا و یاد آوری رشادت های شهدا در جنگ ادای دین به شهدا است و ترویج و انتشار فرهنگ غنی دفاع مقدس آینده کشور را بیمه می کند.
وی گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ دشمنی های استکبار و منافقین با نگاه ضعف در مدیریت نظامی و دولتی در کشور با جنایات و ترورها آغاز شد و بدنبال آن جنگ هشت ساله بر ملت تحمیل شد که با فرماندهی حضرت امام (ره) ، بصیرت ‌ و اطاعت مردم و آمادگی نیروهای نظامی؛ مدیریت و به پیروزی منجر شد .
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام افزود: این روزها در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن از هر فرصت و موقعیتی برای سوء استفاده و ضربه زدن به نظام استفاده می کند و همراه با آن با استفاده از جنگ نرم بدنبال جدایی مردم نظام، رهبری و انقلاب هستند .

وی عصبانیت استکبار از انقلاب اسلامی و ملت ایران را به خاطر اقتدار، آمادگی و قدرت نظامی و پیشرفت دانشمندان هسته ای و اتحاد مسلمانان جهان بیان کرد و گفت: امروز وظیفه مردم و مسوولان ادای دین به خون شهدا است که با بصیرت و پیروی از مقام معظم رهبری در مقابل این سختی ها و فشار ها ایستادگی کنند تا باری دیگر دشمن را در جنگ اقتصادی و فرهنگی ناکام کنند.
این آیین شب گذشته در مسجد حضرت ابالفضل علیه السلام شهر دستگرد برخوار برگزار شد.

/انتهای پیام/