صدای برخوار-ساخت مجموعه فرهنگی هنری دغدغه هنرمندان شهر دولت آباد است و انتظار هنرمندان برای ساخت مجموعه فرهنگی هنری پایان ندارد.

به گزارش صدای برخوار، تامین زیرساخت و حمایت از هنرمندان و فعالان فرهنگی زمینه شکوفایی هرچه بیشتر شهر را مهیا می کند؛ بدین منظور کنار ساختمان اداره ارشاد برخوار برای ساخت مجموعه فرهنگی هنری دولت آباد اقدام شده است.

بتون ریزی وفونداسیون مجموعه فرهنگی هنری شهر دولت آباد انجام شده است اما ساخت و تکمیل این مجموعه به دلیل درخواست شورای شهر برای عقب نشینی متوقف شده است.

در طرح قدیم، کنار دیوار این مجموعه که سمت حوزه علمیه قرار دارد گذری نبوده است؛ اما در طرح جدید بنا به ضرورت ایجاد گذر یک بار ۴  مترعقب نشینی شده است. بار دیگر برای افزایش پهنا گذر شورای شهر درخواست دو مترعقب نشینی کردند اما با توجه به اینکه فونداسیون این مجموعه انجام شده عقب نشینی این مجموعه باعث ضرر مالی و تاخیردر اجرای این پروژه می شود.

هنرمندان برخوار طی پیامی به سایت صدای برخوار درخواست کردند که با توجه به ضرورت ساخت مجموعه فرهنگی و هنری در دولت آباد مسئولان پیگری لازم را برای تسریع در ساخت این پروژه انجام دهند.

رئیس اداره  فرهنگ و ارشاد برخوار در گفت و گو با صدای برخوار در این زمینه  تاکید کرد:ایجاد بستر مناسب برای پرداختن به مقوله فرهنگ و هنر شهرستان ضروری است و برای تسریع ساخت مجموعه فرهنگی هنری رودکی دولت آباد پیگیری لازم انجام می شود.

انتهای پیام /طغیانی