به گزارش شمال اصفهان؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری اعضای چهار نفره باند سارقان داخل خودرو در شهرستان برخوار خبر داد.سرهنگ علی صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پس از وقوع چندین مورد سرقت داخل خودرو در شهرستان برخوار شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل […]

به گزارش شمال اصفهان؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری اعضای چهار نفره باند سارقان داخل خودرو در شهرستان برخوار خبر داد.
سرهنگ علی صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پس از وقوع چندین مورد سرقت داخل خودرو در شهرستان برخوار شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: این سارقان در پوشش اعضای یک خانواده از خودرو هایی که در محل های خلوت وتاریک پارک شده بودند سرقت وبلافاصله از محل متواری می شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت : ماموران با راه اندازی گشت های آشکار وپنهان سر انجام یکی از سارقان را حین سرقت شناسایی ودر یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.
سرهنگ صادقی ضمن اشاره به اعتراف ومعرفی سه نفر دیگر از اعضای باند که یکی از آنان یک خانم بود توسط سارق دستگیر شده افزود : پس از هماهنگی با مقام قضائی از مخفیگاه این سارقان بازرسی شد که تعدادی اموال مسروقه داخل خودرو به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی برخوار در پایان از تشکیل پرونده وتحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد وبه مردم توصیه کرد : وسایل خود را روی داشبور ،صندلی ودر معرض دید قرار ندهید،از پارک کردن خودرو در محل های خلوت ،تاریک و پرت خود داری کنید،حتی الامکان خودروی خود را در پارکینگ یا حیاط منزل پارک کنید وخودروی خود را به سیستم پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر مجهز کنید.