صدای برخوار-فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: شهرستان برخوار در کشف جرایم سایبری رتبه اول را در بین شهرستان های استان اصفهان کسب کرده است.

صدای برخوار-فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: شهرستان برخوار در کشف جرایم سایبری رتبه اول را در بین شهرستان های استان اصفهان کسب کرده است.
به گزارش صدای برخوار،سرهنگ خلیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: پلیس فتا شهرستان برخوار در کشف سرقت و کلاهبرداری های اینترنتی بسیار خوب عمل نموده و در شش ماه نخست سال جاری در این زمینه کشفیات نسبت به سال گذشته افزایش یافته است .
وی تصریح کرد : کشفیات ۱۵۱ درصد افزایش درشش ماهه اول سال افزایش یافته است . کشف ۴۰۰ درصدی کلاهبرداری های یارانه ای، کشف ۳۰۹ درصدی برداشت های اینترنتی غیرمجاز و کشف ۲۳ درصدی جرائم سایبری از دیگر اقدامات پلیس فتا شهرستان برخوار است.
فرمانده انتظامی برخوار با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی انسان امنیت است، تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان اصلی ترین نهاد دخیل در ایجاد نظم و امنیت است اما به تنهایی مسئول ایجاد امنیت نیست .
فرمانده انتظامی برخوار اظهار کرد:دو مقوله ؛اقتدار و اعتماد عمومی سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی است و باعث خدمات بهتر به مردم می شود که نیروی انتظامی از آن برخوردار است .
خلیلی با اشاره به شعار امسال ناجا همه با هم برای امنیت و سلامت ادامه داد: در سال جاری شیوع ویروس کرونا ارزش نعمت سلامتی بیش از پیش مشخص شد و ما باید قدر دان سلامت و امنیت باشیم.
وی ادامه داد : امروز نیروی انتظامی معتقد است که باید در برابر سارقان حرفه ای و سابقه دار، قاچاقچیان و خورده فروشان مواد مخدر، قاچاقچیان سازمان یافته کالا و ارز و اراذل و اوباش با قاطعیت ایستادگی و برخورد کند و در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است .
فرمانده انتظامی برخوار خاطر نشان کرد :امسال در شش ماهه با آموزش های همگانی که در مکان های مختلف برگزار شد ، ۱۲ درصد نزاع های شهرستان کاهش یافت همچنین در زمینه کشف مواد مخدر در شش ماهه اول سال ۱۷ باند توزیع و فروش مواد مخدر را در شهرستان منهدم شد.
سرهنگ خلیلی افزود: ۲۸ پاتق اراذل و اوباش را شناسایی و افراد دخیل در آن دستگیر و تحویل مراجع قضائی داده شدند . در طول شش ماهه اول سال، ۱۷ مرحله طرح های نصر را در سطح شهرستان اجرا شد .
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خاطر نشان کرد: درطول شش ماه اول سال دستگیری قاچاقچیان کالا ۲۲ درصد افزایش یافته به خصوص در زمینه سیگار اقدامات خوبی انجام شده است .

انتهای پیام /طغیانی