به گزارش شمال اصفهان؛اسفندیار تاجمیری فرماندار محترم شهرستان برخوار طی پیامی عموم مردم را جهت شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کردند. متن پیام فرماندار بدین شرح است :پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با شعار معنابخشی به زندگی در نیمه دوم قرن بیستم در شرایط مادی و استیلای فضای دوقطبی بر جهان آن روز ، […]

به گزارش شمال اصفهان؛اسفندیار تاجمیری فرماندار محترم شهرستان برخوار طی پیامی عموم مردم را جهت شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کردند.

متن پیام فرماندار بدین شرح است :
پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با شعار معنابخشی به زندگی در نیمه دوم قرن بیستم در شرایط مادی و استیلای فضای دوقطبی بر جهان آن روز ، پرسشی بزرگ را در مقابل افکار عمومی دنیا قرارداد و نتیجه کنکاش ها و پی بردن به عنصر معنوی و انسانی در بن مایه های این حرکت عظیم ملی این انقلاب شکوهمند را در زمره بزرگترین انقلاب های دنیا قرارداد .
آرزوها و تلاش های چند ده ساله جامعه ایران در مسیر دستیابی به آزادی و پیشرفت با خواست و همراهی مردم و رهبری بی بدیل بنیانگذارکبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) این پیروزی بزرگ را رقم زد و این حرکت تاریخی با گذراندن دوران های درس آموز، امروز در قالب مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران با هدایت و راهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و تلاش و جدیت خدمتگذاران مردم در عرصه های مختلف ، زمینه تثبیت و اثرگذاری خود را در ابعاد مختلف و در عرصه های سیاست خارجی و داخلی فراهم نموده است .
در شرایط خطیر فعلی و وجود برخی هجمه ها و کج سلیقگی های بدخواهان بر علیه منافع ملی کشور، حضور چشمگیر مردم عزیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضرورت داشته و بیانگر وحدت و انسجام ملی و دفاع از آرمان ها و حقوق سیاسی و اجتماعی مردم خواهد بود.
بدینوسیله از شهروندان فهیم شهرستان برخوار دعوت به عمل می آید با حضور منسجم و یکپارچه خود در این عرصه ملی و سرنوشت ساز برگ زرین دیگری به افتخارات خود بیفزایند.

اسفندیار تاجمیری
فرماندار شهرستان برخوار