حمایت و جذب سرمایه‌گذار برای تولید و ایجاد اشتغال باید از اولویت کاری همه مدیران دستگاه‌ها باشد تا با افزایش روند سرمایه‌گذاری در منطقه وضعیت کار و تولید در مسیر رشد قرار گیرد.

به گزارش صدای برخوار ؛ جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با دستورکارتوزیع اعتبارات عمرانی سالجاری با حضور نماینده مجلس، مسئولین و مدیران ادارات و ارگان‌های شهرستان و نماینده سازمان مدیریت برنامه ریزی استان به ریاست فرماندار تشکیل شد.

دراین جلسه محمدحسن قمی سرپرست فرمانداری شهرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات وتبریک عید سعید فطر با اشاره به اهمیت کمیته برنامه ریزی و تمهید مقدمات بخشی از نیازهای اعتباری دستگاه‌ها برای یکسال اظهار داشت: مدیران دستگاهها نباید صرفاً به اعتبارات استانی متکی باشند بلکه باید تلاش نمایند تا اعتبارات ملی را جذب کنند و این تنها راه جهش عمرانی در شهرستان است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود حمایت و جذب سرمایه‌گذار را از اولویت‌های کاری همه مدیران دستگاههای اجرایی دانست و افزود: حمایت و جذب سرمایه‌گذار برای تولید و ایجاد اشتغال باید از اولویت کاری همه مدیران دستگاه‌ها باشد تا با افزایش روند سرمایه‌گذاری در منطقه وضعیت کار و تولید در مسیر رشد قرار گیرد.

فرماندار و رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان اظهارداشت: اعتبارات کل شهرستان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است.

در این جلسه جناب آقای حاجی نماینده شهرستان‌های برخوار و شاهین شهر و میمه و عضو کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز در توضیحاتی خواستار توجه و پیگیری مسئولین در زمینه جذب اعتبارات مورد نیاز شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های قانونی از جمله قانون و آئین نامه برنامه ششم، احکام دائمی برنامه‌های توسعه و قانون بودجه سالجاری شد.

در این جلسه مبلغ ۲۱۳۵۰۵ میلیون ریال بین ۴۲ دستگاه اجرایی توزیع گردید که پس از تبادل موافقت نامه با سازمان مدیریت برنامه ریزی استان و اعلام میزان تخصیص اعتبارات عملیاتی خواهد شد.

/انتهای پیام/ روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار