امام جمعه شهر دولت آباد در خطبه های این هفته شهر دولت آباد گفت:‌ امسال مجالس عزای امام حسین علیه السلام از شب اول باشکوه بود و علت همان حرارتی هست که در قلب مؤمنین است و حضرت رسول گرامی اسلام می فرماید در قتل امام حسین علیه السلام حرارتی هست که هیچ وقت سرد شدنی نمی باشد.

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه شهر دولت آباد در خطبه های این هفته شهر دولت آباد گفت:‌ امسال مجالس عزای امام حسین علیه السلام از شب اول باشکوه بود و علت همان حرارتی هست که در قلب مؤمنین است و حضرت رسول گرامی اسلام می فرماید در قتل امام حسین علیه السلام حرارتی هست که هیچ وقت سرد شدنی نمی باشد.
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی افزود: دشمن هر چقدر هم تلاش کند نمی تواند محبت اهلبیت و امام حسین علیهم السلام را از مسلمانان و شیعیان بگیرد .
وی اظهار کرد: دشمن تلاشهای زیادی دارد که اعتقادات مردم را سست کند و اختلاف بیندازد نمونه اش که در هفته گذشته اتفاق افتاد، تحریک بعضی از جوانهای عراقی که به کنسولگری ایران در بصره حمله کردند و آن را به آتش کشیدند.
امام جمعه دولت آباد گفت: این حمله به تحریک آمریکائی ها و عوامل سعودی و اسرائیلی بود و حتی یکی از مسئولین حشد الشعبی اعلام کرد که سفارت آمریکا در این قضیه دخالت داشته است و ما شکایت می کنیم.

وی افزود: اینکه چرا آمریکائیها دست به چنین اقداماتی می زند علت واضح است، آمریکا از برجام خارج شد و تحریمها را دوباره شروع کرد و مبادلات اقتصادی بین ایران و عراق زیاد است و صادرات محصولات ایرانی به عراق بسیار زیاد است و در واقع یکی از کشورهای مهمی که می تواند تحریمها را بی اثر کند عراق است و دشمن می خواهد بین دو کشور اختلاف بیندازد تا این روابط دچار مشکل شود و از این جهت هم به تحریم کمک کند.
حجت الاسلام محمود آبادی اظهار کرد:‌ زائرین و گردشگران عراقی هم که به ایران می آیند، یک فرصت است چون مصرف را بالا می برند. هر چقدر مصرف کالا بالا باشد کارخانه ها به کار می اُفتند و تعطیل نمی شوند که نتیجه آن اشتغال است و جوانان بی کار نمی شوند.
وی گفت:‌ تلاش دشمن در این اقدام بی اثر ماند و اکثر بزرگان بصره و مسئولین عراقی این اقدام را محکوم کردند و صادرات هم کماکان ادامه دارد.
امام جمعه دولت آبادگفت: حمله موشکی سپاه به مقر منافقین کومله که باعث به هلاکت رسیدن چند نفر از آنها شد پیام مهمی داشت به آمریکا و اسرائیل و عربستان که بدانند ایران می داند که ریشه تمام جنایتها آمریکا است و ایران قدرت و توان دارد که با اقتدار با دشمنان مقابله کند و آنها هم پیام را دریافت کردند و یقیناً از اقدام خود کوتاه می آیند و باید از اقدام سپاه حمایت کرد.