به گزارش شمال اصفهان؛نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۱ صبح روز گذشته با حضور در دفتر شرکت سرمایه گذاری هلدینگ آتیه صبا وابسته به سازمان بازنشستگی کشوری با دکتر احمدرضا نیک کار اصفهانی مدیر عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.حسینعلی حاجی ضمن برشمردن […]

به گزارش شمال اصفهان؛نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۱ صبح روز گذشته با حضور در دفتر شرکت سرمایه گذاری هلدینگ آتیه صبا وابسته به سازمان بازنشستگی کشوری با دکتر احمدرضا نیک کار اصفهانی مدیر عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
حسینعلی حاجی ضمن برشمردن ظرفیت ها و مزیت های سرمایه گذاری در دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار خواستار حضور هرچه بیشتر این شرکت و انجام سرمایه گذاری در زمینه های مختلف گردید.
وی همچنین تسریع در انجام پروژه آزاد راه شرق اصفهان را یادآور شد و بر بکارگیری امکانات و نیروهای بومی منطقه در این پروژه تأکید کرد.
در ادامه دکتر نیک کار، ضمن اظهار خرسندی از ملاقات با جناب آقای حاجی و استقبال از گزینه های مدنظر ایشان، مقرر کرد تیمی متشکل از کارشناسان این شرکت اواخر هفته جاری ظرفیت های منطقه را مورد بررسی قرار دهند.

حاجی با مدیر عامل شرکت هلدینگ آتیه صبا دیدار کرد.