صدای برخوار ؛ فرماندار برخوار در دیدار با خانواده شهدا گفت : جانبازان و خانواده های شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با آنان نوعی سپاسگذاری است از تلاش‌های آنان برای حفظ میهن و ارزش‌های دینی ایران اسلامی.

به گزارش صدای برخوار؛ قربانی فرماندار شهرستان برخوار به همراه مفتخریان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، کرمی رئیس اداره صمت شهرستان و دهیار روستای مرغ و دنبی با والدین معزز شهید «براتعلی کلهرودی» و جانباز ۳۰ درصد «اصغر بهجت زاده» دیدار کردند.
فرماندار شهرستان برخوار در این دیدارها، سربلندی امروز ایران اسلامی را به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی دانست که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند و ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.
وی افزود: جانبازان و خانواده های شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با آنان نوعی سپاسگذاری است از تلاش‌های آنان برای حفظ میهن و ارزش‌های دینی ایران اسلامی.
وی تصریح کرد: خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران دارای اجری عظیم در درگاه خداوند سبحان بوده و وجود این عزیزان باعث زنده شدن ارزش ها و یاد و خاطره ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس است.
محمدرضاقربانی ادامه داد: خانواده معظم شهدا وایثارگران بر گردن همه ما حق دارند و ما موظف هستیم همواره پیگیر مسائل ومشکلات آنها باشیم.
لازم به توضیح است فرماندار شهرستان باتفاق همراهان در بدو ورود با حضور در کنار مزار مطهر شهید براتعلی کلهرودی تنها شهید روستا، به این شهیدبزرگوار با قرائت فاتحه واهداء گل ادای احترام نمودند.


/انتهای پیام/