به گزارش صدای برخوار؛در خلال جنگ جهانی دوم، آلمانی ها خاطرات مستر همفر را به صورت یک مجموعه دنباله دار در مجلّه اشبیگل منتشر کردند و در این مجموعه که با عنوان اعترافات همفر چاپ می شد از چهره امپریالیسم انگلیس پرده برداشتند.در بخش هشتم این کتاب آمده است:وزارت دستور داد بار دیگر به سوی […]

به گزارش صدای برخوار؛در خلال جنگ جهانی دوم، آلمانی ها خاطرات مستر همفر را به صورت یک مجموعه دنباله دار در مجلّه اشبیگل منتشر کردند و در این مجموعه که با عنوان اعترافات همفر چاپ می شد از چهره امپریالیسم انگلیس پرده برداشتند.
در بخش هشتم این کتاب آمده است:
وزارت دستور داد بار دیگر به سوی عراق روانه شوم تا کار را با محمد الوهاب به پایان برسانم. دبیرکل به من گفت: در کار او هیچ گونه کوتاهی نکنم. او گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از مزدوران، شیخ بهترین کسی است که می توان به او تکیه کرد؛ او گوش به فرمان وزارت است
دبیرکل همچنین گفت: با شیخ (محمد بن عبدالوهاب)بی پرده سخن بگو، مزدور ما در اصفهان با او بی پرده سخن گفته و شیخ همه چیز را پذیرفته است؛ به شرط آن که از او در برابر حکومت ها و عالمانی که در صورت ارائه اندیشه هایش بر او از همه سو خواهند تاخت،
پشتیبانی گردد. اگر لازم شد پول و سلاح کافی در اختیار او قرار گیرد و یک استان هر چند کوچک نیز در اطراف نجد، به او سپرده شود. وزارت این همه را پذیرفته است.
من با این خبر گویامی خواستم از شادمانی پرواز کنم. به دبیرکل گفتم: اکنون من چه کنم؟ از شیخ چه بخواهم؟ و از کجا آغاز نمایم؟ دبیرکل گفت: وزارت برنامه دقیقی دارد که شیخ باید آن را انجام دهد؛ آن برنامه این است:
۱- تکفیر همه مسلمانان و روا دانستن کشتار آنان.
ستاندن اموالشان، بر باد دادن ناموسشان، فروش آنها در بازار برده فروشان و روا دانستن آن که مردان مسلمان به عنوان غلام و زنانشان به عنوان کنیز به خدمت گرفته شوند.
۲- ویران کردن کعبه ، با این دست آویز که این بنا از باقی مانده های بت پرستی است و جلوگیری از انجام حج و تشویق قبایل به قتل و غارت حجّاج.
۳- تلاش برای سرپیچی از فرمان خلیفه.
تشویق به جنگ با او و گردآوردن سربازان برای نبرد. جنگ با بزرگان حجاز، برای کاهش نفوذ آنان – با هر وسیله ممکن – نیز ضروری است.
۴- ویران کردن گنبدها، ضریح ها، مکان های مقدس مسلمانان در مکّه، مدینه و دیگر شهرها.
به دست آویز شرک و بت پرستی، همچنین لکه دار کردن شخصیّت پیامبر محمّدصلی الله علیه وآله وسلم و جانشینانش و مردان بزرگ اسلام تا جایی که امکان دارد.
۵- گسترش هرج و مرج و تروریسم در کشورهای اسلامی.
۶- انتشار قرآنی تحریف شده که بر اساس حدیث ها در آن فزونی و کاستی ایجاد شده باشد.
دانلود کتاب دستهای ناپیدا ( خاطرات مستر همفر ، جاسوس انگلیس در کشورهای اسلامی )
/انتهای پیام/