صدای برخوار-سرهنگ پاسدار محمد شفیعی: همزمان با آغاز مرحله دوم نهضت کمک مومنانه به مناسبت دهه ولایت ۱۴۰۰ بسته مواد غذایی در شهرستان برخوار استان اصفهان توسط پایگاه های بسیج توزیع شد.

به گزارش صدای برخوار به نقل از خبرگزاری بسیج از برخوار استان اصفهان، دومین مرحله نهضت کمک مومنانه در سه مقطع زمانی آغاز شد. مقطع اول از تاریخ مذکور تا عید سعید غدیر خم است که در سراسر کشور رده های مختلف بسیج و ائمه جمعه و جماعات و… کمک های مردمی را جمع آوری، سازماندهی و بسته بندی می کنند.

سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت: بر اساس هماهنگی که با نهادهای حمایتی به عمل آمده و شناسایی دقیقی که در مرحله اول نهضت کمک مومنانه فهرست دقیقی از نیازمندان تهیه شده با رعایت شخصیت و احترامات کریمانه این کمک ها به دست مردم عزیز و نیازمند خواهد رسید.

وی افزود: همزمان با آغاز مرحله دوم نهضت کمک مومنانه به مناسبت دهه ولایت ۱۴۰۰ بسته مواد غذایی در شهرستان برخوار توسط پایگاه های بسیج توزیع شد.

این مسئول تصریح کرد: پایگاه های بسیج بخش حبیب آباد هم ۱۴۲ بسته مواد غذایی که در کمشچه ۱۰۰ بسته مواد غذایی، حبیب آباد ۲۲ بسته مواد غذایی، شاپورآباد و روستای مرغ هم ۱۰ بسته مواد غذایی با ارزش ریالی هر بسته ۱.۷۰۰.۰۰۰ ریال با کمک خیرین و مردم، بین نیازمندان و افراد کم برخوردار توزیع شد.

انتهای پیام/