عباس رضایی استاندار اصفهان: برای اجرای قطار سریع السیر اصفهان – تهران همه نمایندگان، مدیران و مردم اصل قضیه و سرعت بخشی در روند اجرای این طرح ملی را قبول دارند و برای حفظ منافع و مصالح مردم باید با نظر کارشناسی نظر مردم تامین شود.

به گزارش صدای برخوار ؛ صبح امروز استاندار اصفهان با حضور در مزار شهدا برنامه سفر خود به برخوار را آغاز کرد و پس از آن حرم مطهر امامزاده ابراهیم ابن موسی بن جعفر علیه السلام در شهر دولت اباد را غبار روبی کرد.
عباس رضایی در ادامه برنامه خود به برخوار در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان که در فرمانداری برخوار برگزار شد شرکت کرد.
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در این جلسه گفت: رویکرد مجمع نمایندگان در دوره دههم برگزاری جلسات مجمع در شهرستان بوده است که شهرستان برخوار دهمین شهرستانی است که میزبان نمایندگان استان اصفهان است.
حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در ابتدای صحبت خود افزود: نمایندگان استان اصفهان در بحث استعفای دسته جمعی بر امضای خود مصمم هستند و نسبت به اعتماد مردم شهید پرور استان اصفهان در خصوص تعهد نمایندگی ایستادگی می کنیم .
وی گفت: در سازمان برنامه و بودجه کشور برخی از طرح های استان اصفهان که در دستور کار بوده حذف شده و برخی از طرح های که بودجه داشته نیز حذف شده است و این نیازمند بررسی است.
در ادامه استاندار اصفهان گفت: در کشور مشکل و محدودیت های وجود دارد که با تحریم های ظالمانه استکبار که به نوعی تحریم ها در بحث اقتصادی است باید وحدت و همدلی فراهم شود تا بتوان زمینه خدمت رسانی بیشتری فراهم کرد.

عباس رضایی افزود: برای اجرای قطار سریع السیر اصفهان – تهران همه نمایندگان، مدیران و مردم اصل قضیه و سرعت بخشی در روند اجرای این طرح ملی را قبول دارند و برای حفظ منافع و مصالح مردم باید با نظر کارشناسی نظر مردم تامین شود.
وی در خصوص آب استان اصفهان گفت: برای آب شرب باید ساماندهی رودخانه زاینده رود، سامانه دوم و سد سوم پیگیری و اقدامات لازم با نظر کارشناسان و نمایندگان کشاورزان و حق آبه و حق اشتراکی داران تصمیم گیری شود .
استاندار اصفهان در خصوص مشکل های شهرستان برخوار در زمینه های مختلف گفت: در راستای سرعت بخش به رفع مشکل های مطرح شده در شهرستان برخوار و رفع بوراکراسی و پیچ و خم اداری مدیران باید سرعت بخشی به امور و برنامه ها را در دستور کار قرار دهند و در کمیته کارشناسی شورای برنامه ریزی استان اصفهان مصوب شد آن دسته از کارهای که قانون اجازه می دهد تفویض اختیار شود تا فرایند اداری کوتاه و سرعت خدمت رسانی بیشتر شود.
در ابتدای جلسه فرماندار شهرستان برخوار گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهرستان برخوار نبود زیر ساخت های اداری و ساختمان اداری برای دستگاه ها است.
محمد حسن قمی افزود: شهرستان برخوار در فرسودگی مدارس رتبه اول استان را دارد و از نظر تعداد جمعیت دهمین شهرستان استان است ولی از نظر برخورداری و خدمات دهی در رتبه ۱۸ استان قرار دارد که نیازمند توجه و حمایت بیشتر است.

در ادامه نماینده شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه گفت: از استاندار اصفهان درخواست رعایت عدالت در بخش های مختلف استان به خصوص توزیع آب کشاورزی، انتقال پساب و توزیع بودجه ها را داریم .
حسینعلی حاجی مهمترین مشکل های شهرستان برخوار را اصلاح مسیر حرکت قطار سریع السیر اصفهان – تهران با زدن زیر گذر در منطقه برخوار، حمایت در راستای سرعت بخشی به گنار گذر شرق اصفهان و اصلاح راه های ارتباطی شهرستان برخوار به کنار گذر، تکمیل شبکه فاضلاب برخوار، افزایش ناحیه صنعتی کمشچه و افراهم کردن زمینه اشتغالزایی، ایجاد شهرک های صنایع دستی و توجه به زیر ساخت های بهداشتی، ورزشی، فرهنگی و خدماتی شهرستان برخوار نام برد.

/انتهای پیام/