به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از آوای برخوار، بعد از گذشت چند ماه از اختلاف شورای شهر دولت آباد در مورد ماندن یا رفتن شهردار دولت آباد، سرانجام مهندس اطهری فر شهردار دولت آباد در هفته های گذشته استعفا داد و استعفای ایشان نیز بعد از برگزاری چندین جلسه، سرانجام با نظارت فرمانداری، مورد موافقت […]

به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از آوای برخوار، بعد از گذشت چند ماه از اختلاف شورای شهر دولت آباد در مورد ماندن یا رفتن شهردار دولت آباد، سرانجام مهندس اطهری فر شهردار دولت آباد در هفته های گذشته استعفا داد و استعفای ایشان نیز بعد از برگزاری چندین جلسه، سرانجام با نظارت فرمانداری، مورد موافقت واقع شد. دیروز طی حکمی از طرف استاندار اصفهان مهندس رضا اخوان شهردار دولت آباد شد. به همین منظور خبرنگار آوای برخوار با ایشان گفتگوی داشتند که بخشی از آن تقدیم می گردد.
لطفا خودتان را معرفی نمائید؟
بنده رضا اخوان متولد ۱۳۵۱جوشقان قالی هستم . دیپلم تجربی دارم و تحصیلات دانشگاهی خودم را در مقطع فوق دیپلم در رشته شهرسازی انجام دادم و در مقطع لیسانس در رشته معماری و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته برنامه ریزی شهری تحصیل کردم.
از سوابق اجرایی و مدیریتی خودتان برای شهروندان دولت آبادی بگوئید:
بنده کار خود را ازسال ۱۳۷۲ لغایت ۷۳ با مسولیت آرشیو مرکزی آثار صوتی و تصویری و مکتوب در موسسه تنظیم ونشر آثارحضرت امام خمینی(ره) آغاز کردم و در ادامه مشارکت اساسی در مقدمات راه اندازی نمایندگی موسسه مذکور در اصفهان داشتم و سپس با انتقال به اصفهان، فعالیت گسترده ای در مسولیت های متعدد بخصوص در توسعه آن انجام دادم . ازسال ۷۳لغایت ۷۷ در احداث و تجهیز و راه اندازی نگارستان امام خمینی ره نقش محوری و اساسی را ایفا نمودم. در ادامه فعالیتهای اجرایی ازسال ۷۷ تا ۷۸ مسولیت دفتر معاون اداری مالی شهرداری برعهده داشتم.
ازسال ۷۸ فعالیت زیاد و چشمگیری در شکل گیری شوراهای اسلامی شهر داشتم و از همان ابتدای فعالیت شورای اسلامی شهر اصفهان تا سال ۹۰ در مسولیت های متعدد از جمله رییس دبیرخانه شورا ,مدیر دفتر شورا,دبیر کمیسیونهای شورا, دبیر کمیته های نظارتی شورا , مسول روابط عمومی شورا, نماینده شورا در اکثر نهادها و مجامع و کمیسیونها به مدت ۱۳ سال ایفای نقش نمودم.
از سال ۹۰ به عنوان مدیر هماهنگی و راهبردی و اداری مالی و امور عمومی انجام وظیفه نمودم .و در چند ماه گذشته مدیر بهره برداری پروژه عظیم مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای اصفهان (موسوم به سالن های اجلاس) بودم.