سرپرست فرمانداری شهرستان از اداره تامین اجتماعی شهرستان بطور سرزده و بدون تشریفات و هماهنگی قبلی از سازمان تامین اجتماعی بازدید بعمل آورد

به گزارش صدای برخوار ، به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، روز گذشته محمدحسن قمی سرپرست فرمانداری شهرستان به همراه مسئول حراست فرمانداری، دستیاران ویژه فرماندار از اداره تامین اجتماعی شهرستان بطور سرزده و بدون تشریفات و هماهنگی قبلی از سازمان تامین اجتماعی بازدید بعمل آورد و ضمن دیدار با رئیس و کارکنان، از نزدیک در جریان روند و نحوه خدمات دهی و همچنین مسائل و مشکلات این نهاد قرار گرفت.

قمی به هر چه بهتر خدمات رسانی بیمه ای و درمانی این سازمان در سطح شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: این سازمان در بخش های مختلف تخصصی خود و جهت پاسخگویی به نیازها و مسائل به ادارات و واحدهای اجرایی وهمچنین توسعه گسترده خدمات همه جانبه به مردم تلاش کند.

در این بازدید از واحدهای مختلف اداره تامین اجتماعی بازدید کرده و از نحوه عملکرد مدیریت و پرسنل اداره در زمینه نظم اداری، برخورد با مراجعین و میزان رضایت مندی ارباب رجوع اطلاع حاصل نمود.
نماینده عالی دولت در شهرستان، با بیان اینکه بصورت مستمر و سرزده از کلیه ادارات شهرستان بازدید بعمل خواهد آمد گفت: این بازدیدها در جهت بهبود خدمات رسانی به مردم و در راستای تکریم ارباب رجوع در ادارات انجام میگیرد.

/انتهای پیام/