به گزارش پایگاه خبری شمال اصفهان؛جلسه کار گروه اشتغال شهرستان برخوار با حضور جناب آقای عبدانی فرماندار محترم شهرستان، آقای سلطانی معاون فرماندار،جناب آقای ایروانی سرپرست محترم دفترامور اقتصادی و بین الملل استانداری و آقای برکتین رئیس محترم خانه صنعت ،معدن استان اصفهان ، بخشداران ، شهرداران و هیئت امنای مناطق صنعتی شهرستان برخوار در […]

به گزارش پایگاه خبری شمال اصفهان؛جلسه کار گروه اشتغال شهرستان برخوار با حضور جناب آقای عبدانی فرماندار
محترم شهرستان، آقای سلطانی معاون فرماندار،جناب آقای ایروانی سرپرست محترم
دفترامور اقتصادی و بین الملل استانداری و آقای برکتین رئیس محترم خانه
صنعت ،معدن استان اصفهان ، بخشداران ، شهرداران و هیئت امنای مناطق صنعتی
شهرستان برخوار در محل فرمانداری شهرستان تشکیل شد.
 

 

 
معاون دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان گفت: رشد اقتصادی و رشد سرمایه گذاری زمینه اشتغال بیشتری فراهم می کند .

ایروانی در کارگروه اشتغال شهرستان برخوار افزود: تمرکز دولت در زمینه اشتغالزایی بر رشد اقتصادی و رشد سرمایه گذاری است که با توجه به دستاوردهای اخیر در جذب سرمایه گذاری خارجی رشد خوبی را در سال آینده داریم .
وی زیر ساخت های رشد اقتصادی را ارتباطات بین المللی نام برد و گفت: با  بهبود ارتباطات ، فضای کسب و کار رشد می کند و میزان تولید و صادرات فراهم می شود .
فرماندار شهرستان برخوار در این جلسه گفت: با توجه به نشست های مختلف با تولید کنندگان و صنعتگران برخواری ، سود بالای تسهیلات و مشکلات مالیاتی مهمترین دغدغه این قشر است که باید برای آن تدبیر شود .
محمد رضا عبدانی افزود: شهرستان برخوار با اشتغالزایی بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از ابتدای سال تاکنون ۶۶ درصد از سهمیه اشتغال خود را محقق کرده است و نیازمند حمایت بیشتر از تولید کنندگان و صنعتگران برای تکمیل  سهمیه اشتغال شهرستان است.