در دیدار رئیس مرکز فنی حرفه ای با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهردستگرد مطرح شد:
آموزش های فنی وحرفه ای باید مورد توجه همه اقشار مردم قرارگیرد.

به گزارش صدای برخوار به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت و 6 مرداد ماه روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی وحرفه ای و در سومین روز از این هفته با عنوان مهارت، گفتمان ملی، اجماع وجریان سازی، علیرضا ملک پور رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برخوار با حجه الاسلام والمسلمین قربانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهر دستگرد دیداروگفتگوکرد.
علیرضا ملک پور دراین دیدار ضمن ارائه عملکرد مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان برخوار به فعالیت های انجام شده از جمله انعقاد تفاهم های آموزشی با اتحادیه های پوشاک ، طلا ، صنایع چوب و فلز و همچنین تفاهم نامه با بسیج شهرستان و گروه آموزشی انتخاب گفت : تمامی آموزش های مهارتی صورت گرفته در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای اقشار مختلف جامعه در شهرستان می باشد.
وی درخصوص هفته ملی مهارت که منتهی به ششم مرداد ماه روز ملی آموزش فنی وحرفه ای است گفت: این رویداد فرصتی است ارزشمند برای تجمیع فرصت ها وجلب توجه جامعه فعال به ارزش مهارت با حداکثرسازی نقش گروه های مرجع، نخبه وجریان ساز دارای موقعیت تاثیر گذار که در اختیار جامعه آموزش های فنی وحرفه ای قرار می گیرد.
علیرضا ملک پور ضمن خواستار سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شهر دستگرد بر تعامل بیشتر روحانیون در خصوص اهمیت رشته های مهارتی در اشتغالزایی گردید و اظهار داشت : معرفی و شناساندن آموزش های مهارتی برای آحاد افراد جامعه بسیار مورد نیاز و در کارآفرینی و پایداری شغل های موجود تاثیر گذار است .
حجت الاسلام قربانی با قدردانی از فعالیت های انجام شده درمرکز اظهار داشت : آشنایی مردم شهر دستگرد با آموزش های فنی و حرفه ای و توانایی های این مرکز بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه همه ی اقشار مردم قرار گیرد.