به گزارش صدای برخوار ؛ سرهنگ “نعمت خلیلی” بیان داشت: در ادامه طرح های مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات مردمی در خصوص برخورد با خودروهای شوتی که نوع رانندگی این خودروها،‌ مخاطرات بسیاری برای دیگر رانندگان به همراه دارد عملیات وی‍ژه ای به همین منظور طراحی و به اجرا گذاشته شد. وی افزود: […]

به گزارش صدای برخوار ؛ سرهنگ “نعمت خلیلی” بیان داشت: در ادامه طرح های مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات مردمی در خصوص برخورد با خودروهای شوتی که نوع رانندگی این خودروها،‌ مخاطرات بسیاری برای دیگر رانندگان به همراه دارد عملیات وی‍ژه ای به همین منظور طراحی و به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این عملیات ماموران از تردد ۶ دستگاه خودرو شوتی در یکی از مناطق صنعتی شهرستان مطلع و بلافاصله وارد عمل شده و با هماهنگی مقام قضائی نسبت به متوقف کردن آنها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “برخوار” اضافه کرد: سر انجام خودرو های مذکور حین تخلیه لیوان های بلوری در یک انبار توقیف و ۴ هزار و ۶۰۰ دست لیوان بلوری خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ خلیلی با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش این محموله ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این رابطه اعضای یک باند ۷ نفره دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

/انتهای پیام/