مدیر بنیاد مسکن برخوار گفت:شهرستان برخوار در سه سال متوالی حائزکسب رتبه اول در صدور اسناد و املاک در سطح استان شده است و امسال نیز در سطح کشور رتبه اول را کسب کرده است. بهروز کیانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار صدای برخوار با اشاره به اینکه شهرستان برخوار در سه سال […]

مدیر بنیاد مسکن برخوار گفت:شهرستان برخوار در سه سال متوالی حائزکسب رتبه اول در صدور اسناد و املاک در سطح استان شده است و امسال نیز در سطح کشور رتبه اول را کسب کرده است.

بهروز کیانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار صدای برخوار با اشاره به اینکه شهرستان برخوار در سه سال متوالی حائز کسب رتبه اول صدور اسناد و املاک در سطح استان اصفهان شده است ،افزود:در پنج سال گذشته هشت هزار و۶۲۸پرونده درخصوص سنددار کردن املاک شهرستان برخوار تشکیل شده که از این تعدادشش هزار و۴۱۶فقره سند صادر شده است.

وی تصریح کرد:سال گذشته نیز براساس آئین نامه قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن دو هزار و۶۳ پرونده تشکیل که از این تعدادیک هزار و ۵۴۸سند صادر شده است.
مدیر بنیاد مسکن برخوار عنوان کرد:در دوسال گذشته یک هزار و ۲۰۰ تن قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستایی که منجر به اجرای آسفالت به مساحت شش هزار و ۶۲۴ متر مربع شد.

وی خاطرنشان کرد:عملیات سنگ فرش و بهسازی معابر روستایی مرغ متناسب بااقلیم روستا و مصالح سنتی و در مجموع به متراژ سه هزار و ۷۰۰ متر مربع از دیگر اقدامات بنیاد مسکن می باشد .
انتهای پیام /طغیانی