صدای برخوار – علی عباسی دولت آبادی دانشجوی دانشکده در مرحله دانشگاهی آیین ملی تندیس فرشته سلامت افتخار آفرید.

صدای برخوار – علی عباسی دولت آبادی دانشجوی دانشکده در مرحله دانشگاهی آیین ملی تندیس فرشته سلامت افتخار آفرید.

به گزارش صدای برخوار به نقل از روابط عمومی دانشکده پرستاری حضرت زهرا(س)آباده، دکترعلیرضا توکل در این باره گفت: در نخستین روزهای مبارزه با ویروس کرونا، و با اجرای طرح پویش دانشجویی مبارزه با کرونا دانشجویان در کنار مدافعان سلامت حاضر شدند. آیین ملی اهداء تندیس فرشته سلامت برای اولین بار به همت معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و به منظور قدر دانی و تکریم از دانشجویان فعال در خط مقدم مبارزه با کرونا و ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی برگزار شد.

بر اساس اعلام معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده پرستاری زوج جوان دانشجوی دانشکده، راضیه اتحاد (ورودی ۹۵) و(علی عباسی ورودی ۹۶) ضمن حضور در این پویش، در کنار کادر سلامت به همنوعان خود خدمت کردند و در مرحله دانشگاهی این آیین در دانشگاه افتخار آفریدند.

او ادامه داد با توجه به شیوه برگزاری این آیین در دو مرحله دانشگاهی و ملی، دانشجویان در مرحله دانشگاهی با سایر دانشجویان همان دانشگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند و سپس به مرحله کشوری راه می یابند.

بر اساس مستندات ارائه شده و اعلام رئیس اداره فوق برنامه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشجوی این دانشکده آقای علی عباسی ورودی ۹۶ دانشکده در مرحله دانشگاهی موفق به کسب مقام اول گردیده است.

انتهای پیام /طغیانی