صدای برخوار ، مدیر امور برق برخوار گفت : اساسی ترین مشکل اداره برق خاموشی ها و تعویض لامپ های سوخته است.

به گزارش صدای برخوار ؛ محمدرضا معینی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه علت خاموشی ها عدم کیفیت لامپ ها است، افزود: کیفیت لامپ هایی که در حال حاضر استفاده میشود بسیار پایین است به گونه ای که گاها در مدت یک هفته لامپ سوخته است در حالی که در گذشته لامپ هایی که تعویض میشد تا سه سال مورد استفاده قرار میگرفت .
وی اظهار داشت : تا کنون بیش از هزار و ۳۰۰ لامپ سوخته را تعویض کرده ایم ، اما همچنان هزار مورد سوختگی لامپ وجود دارد.
مدیر امور برق شهرستان برخوار با اشاره به اینکه شهروندان برای اعلام هر گونه خرابی و تعمیرات باید با سامانه ۱۲۱ تماس بگیرند تصریح کرد:متاسفانه در همه شهرهای برخوار خاموشی وجود دارد و شهروندان باید برای تعویض لامپ های سوخته با سامانه ۱۲۱ تماس بگیرند تا در اسرع وقت به امور مشترکین رسیدگی شود .
معینی بیان کرد: اداره برق از ابتدای سال تا کنون نزدیک ۱۱ کیلومتر شبکه سیمی رابه شبکه کابلی تبدیل کرده است که از سرقت تاسیسان برقی جلوگیری می شود .
وی ادامه داد: امسال برای حل مشکلات ناشی از ضعف برق ۲۰ ترانس برق تقویت شده است .
مدیر امور برق برخوار خاطر با اشاره به اینکه امسال ۸ میلیارد تومان اعتبار به اداره برق شهرستان اختصاص یافته خاطر نشان کرد: این اعتبارات در زمینه توسعه ، بهینه سازی ، تبدیل سیم به کابل ،تعویض پایه های فرسوده و تعمیرات شبکه هزینه شده و تاکنوت ۷۰ درصد این اعتبارات جذب شده است .

/انتهای پیام/